donderdag 21 juli 2011




Zomaar wat....

Als ik op vakantie ga. neem ik altijd wat te prullen mee.
Dit jaar was dat verf...
Ik heb wat zitten kliederen in een schetsboek, maar een succes was het niet.
Deze stok lag naast m'n stoel en besloot hem een opleuk beurt te geven...en van 't een kwam het ander.
Omdat er veel vlinders rondfladderde vond ik dat er ook vlinders op moesten komen.






Er lag erg veel schors van Dennen bomen... leuk om daar een vlinder mee te maken, net als met stukjes Dennenappel...



Jolette


9 opmerkingen:

  1. O, Jolette, wat een leuk idee!! Een hartstikke fleurige vakantie herinnering, dat is toch onbetaalbaar!!

    Erg mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een origineel idee Jolette! Ik vind het prachtig! Hoe kom je er op?
    Blijft een unieke, leuke herinnering aan je vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supermooi!!! Je vlinder is erg mooi geworden! Is een super souvenir!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw echt een geweldig leuk idee die vlinder!
    Zo zie je eigenlijk hebben we geen immens grote zooi aan knutselspullen nodig om creatief bezig te kunnen zijn.
    Fijne vrijdag en geniet van het weekend.
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je zou zoiets ineens in het "wild" tegen moeten kunnen komen. Sprookjesachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gaaf idee en super uitgevoerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een kleurrijke foto's en creaties vind ik weer op je blog! Vooral die foto met de gekleurde kano's en bootjes, echt heel mooi. En wat goed dat je met weinig materiaal zo creatief kunt zijn in de vakantie, alle fleurige kleuren en bijzondere kunstwerken onderweg hebben je veel inspiratie gegeven. Zelf ben ik ook pas weer terug en ben mn eerste stapjes in blogland weer aan het zetten... fijn weekend toegewenst en heel veel plezier met het give-awaypakket van Godelieve! groetjes van Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha ha, wat een leuke herinnering aan de vakantie :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter laat!
Bedankt!

Nice to see your comment!
Thanks!

Jolette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...