zaterdag 27 augustus 2011




Tas

Weer even tijd om een berichtje te plaatsen....
Een paar weken geleden liet ik jullie hier klik zien dat ik met een nieuw haakproject was begonnen.
Het is een tas geworden en ik ben er best wel blij mee.




Ik vond het patroon hier klik en ik ben de tas inmiddels al op veel haak bloggen tegen gekomen!
Omdat ik dat fijner en praktischer vond heb ik hem gevoerd, en er een rits ingezet.
Ook heb ik een hekel aan het zoeken naar m'n sleutels, telefoon ed, dus heb ik er meteen maar een paar vakken ingenaaid.




Nu weer verder met m'n andere projecten voor de bruiloft van Nienke en Herman op 23 september.
Fijn weekend allemaal, groetjes,

Jolette 




Inmiddels kijken jullie naar een foto van een gestolen tas...iemand vond hem kennelijk zo leuk dat hij er niet vanaf kon blijven...




14 opmerkingen:

  1. Wauw prachtig!
    Ook de kleuren...
    Veel plezier met je tas!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Jolette,
    de tas is heel leuk geworden.
    Mooie kleuren en een tas met een rits en veel vakken is heel handig ;-)
    Groetjes en een fijn weekend gewenst.
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Groot gelijk dat je de tas gevoerd hebt, dan gaat hij ook veel langer mee. Van die vakjes zul je geen spijt krijgen. En nu lekker showen met je fleurige tas!

    Groetjes, fijn weekend, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuke tas, Jolette!
    frisse kleuren heb je gebruikt.
    Kan me voorstellen dat je hier wel erg blij mee bent:0)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super vrolijk en prachtig gehaakt die tas!
    Goed idee met een rits en vakken maar dat is ook knap gemaakt, een rits vind ik altijd het moeilijkst naaien.
    Veel succes met de bruilofts-opdrachtjes.
    Fijne zondag,
    groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heerlijk, zo'n kleurige tas, dat vrolijkt de somdere dagen een beetje op :)
    mooi gemaakt, heel slim al die vakjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige tas. Mooie kleuren heb je gebruikt en handig met die voering met vakjes. Groetjes, Marleen, Dekakado.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. jeetje ik lig overal achter geloof ik, meid wat vind ik dit zielig voor je, heb je zo'n pracht ding gemaakt, is ie foet. Maar hij is/was echt prachtig meid!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een geweldige tas! Er is op dit moment een Link Party op mijn blog. Ik zou het leuk vinden als je mee wilt doen. Ik hoop je te zien op mijn blog! Fijn weekend!
    Groetjes, Annemarie
    www.annemarieshaakblog.blogspot.com (voorheen Annemarie's Breiblog)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. GESTOLEN???? dat meen je niet! ik heb ook een zelfgehaakte tas

    http://anna-mems.blogspot.com/2011/04/vrolijkheid.html

    moet er niet aan denken dat hij gestolen wordt!
    ga je een nieuwe maken?

    groetjes Anna.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter laat!
Bedankt!

Nice to see your comment!
Thanks!

Jolette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...