zaterdag 15 oktober 2011

Bloem,
Vervolg op een dagje vilten bij Janine




Weer een heerlijk dagje doorgebracht bij Janine!
De lekkende serre had een metamorfose ondergaan...van een lekkende zeef in een heerlijke zonnige werkplek.
En het fijne voor Janine is dat de lek problemen echt achter de rug zijn!



Vandaag hebben we een bloem gevilt.
De binnenste bloem die ik maakte wilde niet echt krimpen, maar ach..ik weet wat de bedoeling is en dat is het voornaamste.
De juf was tevreden dit keer.
Omdat het zo'n lekker weer was zijn we 2 keer met de hond naar buiten geweest, Janine woont in een prachtige omgeving!
Daarna nog even naar een wolwinkeltje gegaan waar ik de basisbenodigdheden voor het vilten heb gekocht zodat ik thuis ook aan de slag kan!
En al deze inspanningen krijgen een vervolg want we hebben besloten om vaker samen te gaan vilten!!!!

Jolette

4 opmerkingen:

  1. Echt heel mooi die bloem Jolette!
    Wij hebben op school ooit een bloem gevilt wat een werk he! Een collega die weg ging gaf ons een mini workshop als afscheidscadeautje wel gaaf om een keer te doen.
    Fijne zonnige zondag!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. meid wat hebben we genoten samen, en wat heerlijk dat we lekker door gaan, de foto's van de bloemen zijn prachtig. Zo nu heb ik je vast aangestoken, viltfeber. hahaa, fijne week meid, tot vrijdag ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van deze hobby is het einde nog niet in zicht dus :) Heel mooie bloem!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter laat!
Bedankt!

Nice to see your comment!
Thanks!

Jolette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...