zaterdag 22 oktober 2011

Boekbinden
Cursus bij Annie Bodelier





Gisteren een heerlijke dag bij Annie Bodelier doorgebracht!
Samen met Janine , Miekske en Helmi volgde ik een cursus koptische binding in het atelier van Annie.
Erg leuk!!!



start pakket...



Boven li, Miekske, re Janine
onder li Helmi, re Jolette




Alle boeken op een rijtje


We hebben met zijn allen hard gewerkt om een prachtig boek te maken en met behulp van Annie is dat prima gelukt!
Ze had alles klaar liggen...prachtige zelf geverfde kaften...ze liet ons ook even zie hoe zie die met behulp van kinder toververf van VenD maakte!



Demonstratie kinder toververf



Detail van mijn kaft...kun je zien hoe mooi ze gemaakt zijn!

Als je op de bloggen van de andere dames kijkt vind je nog meer foto's, ook van de stempels die Annie zelf maakt van allerlei materialen...echt helemaal super!




Achterkant van mijn boek




Handig hulpmiddel bij het prikken van de gaatjes!



We hebben ons al aangemeld om een cursus mini boekjes te gaan maken...zie foto's bij Miekske en Janine!

Fijne weekend,

Jolette

11 opmerkingen:

  1. Mijn eerste koptische binding was wel niet zo mooi genaaid hoor Jolette! Prachtig toch! En wat een kado die mooie kaften. Al kan ik me voorstellen dat jij nog wel eens een boekje gaat maken met een "eigen" kaft (in blauw misschien :)).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jullie hebben een dag met een gouden randje gehad. En die boekjes zijn prachtig. Ik kan me goed voorstellen dat dit een vervolg heeft. Groetjes, Marleen, dekakado.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het was een erg gezellige en zeer leerzame dag. Ik verheug mij op het vervolg met de kleine boekjes!
    Ik kan niet wachten! En op naar V&D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I see you all had fabulous fun and wow, what gorgeous books!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. supermooi, al jullie boeken! Het plezier straalt letterlijk van de foto's af. Op naar de volgende boekbindles :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Als ik mijn boek en de foto's zie is dat puur genieten. De verf heb ik vanmorgen al geprobeerd met de kinderen en die waren zeer enthousiast.
    Groet, Helmi

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige boeken zijn het geworden. Een dag om nog lang van na te genieten zeker?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. oh meid wat was het weer leuk he, en daar komen er vast nog heel veel van. ☺ Je boek is prachtig en weet je wat... mijn schonedochter heeft me gisteren alle kleurtjes toververf meegebracht, yeahhhhh ☺ Fijne zondag. lieve groeten van mij, Janine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Jolette,
    wat hebben jullie leuke boekjes gemaakt. Ik had de fotos al erder bij Janine op de blog gezien. Dit was zeker een heel leuke dag.
    Groetjes
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  10. very nice books, another great art adventure!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter laat!
Bedankt!

Nice to see your comment!
Thanks!

Jolette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...