dinsdag 18 oktober 2011

Boekje 2




Verleden week liet ik dit klik boekje zien.
Ik maakte dat nav van een gezellige "kliederavond".



Ik had nog een vel over en vond het leuk om ook daar een boekje van te maken.

Op de foto's lijken de boekjes groter dan dat ze zijn...ze meten 4,5 bij 7,5.
De binnenkant bestempelde ik met wat bloemen en vogeltjes [ieniemienie vogeltjes...]



Voor dit boekje maakte ik een kaftje van grijs-board dat ik insmeerde met Gesso daarna met
Vivid Turquoise en bestempeld met Adirondack Stream.

Een beetje groene walnootinkt erbij en klaar was de kaft.



Sluiting met een houtje en een touwtje, het houtje is ingesmeerd met walnootinkt.



Fijne dag, Jolette


Stempels: Hero Arts, Artemio, Stampscapes

8 opmerkingen:

  1. super, super mooi!! Gaan wij ook nog eens doen bij jou hé?☺

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi Jolette. Mooie kleuren, mooie afbeeldingen, mooie sluiting, kortom prachtig boekje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super, super mooi! De kleuren zijn prachtig, dat beetje stempelwerk erbij vind ik ook subliem! Mooie sluiting trouwens! Inderdaad niet te geloven dat ze zooo klein zijn ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig! en het blauw blijft gewoon mooi, echt super. En de sluiting is heel origineel, erg mooi afgewerkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook mooi, ik heb een hele fijne dag gehad bij Annie. Heel veel plezier met je boek. Fijn weekend, Helmi

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter laat!
Bedankt!

Nice to see your comment!
Thanks!

Jolette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...