zondag 9 oktober 2011




Janine

Vandaag op een super gezellige viltles geweest bij Janine.
Ik had informatie gevraagd over een viltcursus en dat duurde erg lang.
Toen ik het er met Janine over had, bood ze spontaan aan om me een privé viltcursus te geven!
Wel een eindje rijden, maar dan heb je ook wat!!!





Eigenlijk stonden er 3 dingen op het programma, maar de leerling was niet zo snel en trok telkens weer verkeerd aan het lont: De "strenge" juf " hoorde" telkens dat ik het vilt eraf trok en dat mocht niet.

Uiteindelijk is het met 2 projecten helemaal goed gekomen.





We hebben wel echt " nat" gevilt...het lekte in de serre waar we aan het vilten waren.
De bakjes om het regenwater op te vangen kregen we niet allemaal op de foto, dus zijn we om de grap duidelijk te maken maar onder de paraplu gaan zitten...



En het leuke is...volgende week mag ik weer!!!


Fijne zondag,

Jolette

12 opmerkingen:

  1. hahaa, ohjee, de strenge juf zit onder de paraplu nou niet echt als moeder mooiste, hahaa. Meid we hebben echt genoten en ik verheug me ook op vlg week!! Lieve grusse van mir. Janine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ahaaaaa, daar was de fun!! T ziet er erg gezellig uit, vooral die hele strenge juf ;-) prachtige harten gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie hartjes heb je gemaakt! Kan ook niet anders met zo'n juf ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Jolette,
    het is altijd leuk om met Janine te gaan knutselen :-) Mooie dingen hebben jullie gemaakt. Het is maar goed dat jullie wilden "nat" vilten, haha.
    Groetjes en veel plezier bij voor de volgende workshop bij Janine.
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  5. van een strenge juf leer je het beste :)
    Mooie viltwerken hebben jullie gemaakt en 't ziet er ook nog eens supergezellig uit.
    Je mooie banner had ik nog niet gezien, super!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke foto's. Jullie hadden heel zeker veel plezier. En er komt nog een vervolg, super!
    Mooie nieuwe banner ook Jolette!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jullie hebben duidelijk veel plezier gehad tijdens de privé viltles. Ook een mooi resultaat met de gevilte hartjes.
    Groetjes,
    Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi blog heb je! Ik heb een link gemaakt op de mijne: noflik nifelje.
    groeten Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gaaf, ik zag dit al bij Janine alleen was jij daar de hoofdrolspeler. Prachtige dingen hebben jullie gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig gelukt die vilten hartjes en grappig die foto met plu!
    Je kunt zien dat jullie genoten hebben heerlijk!
    Groetjes maia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijk, volgens mij was het erg gezellig. Mooie hartjes

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter laat!
Bedankt!

Nice to see your comment!
Thanks!

Jolette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...