vrijdag 7 oktober 2011



Kliederen


Bij Miekske zag ik een nieuwe techniek klik.
Toen ik ging kijken zag ik ook nog een ander filmpje klik
Dit sprak me meer aan....



Lekker kliederen met acryl verf en alcohol inkt.
Maar het effect met alcohol inkt viel me toch tegen dus ging ik nog verder aan de klieder en gooide er wat Vivid navulling met water overheen.
Dat beviel me meer.



Van het eerst vel maakte ik dit boekje als klein kadootje voor iemand.
Komende week krijg je het andere "product"nog te zien!

Jolette


13 opmerkingen:

  1. Supermooi!
    De kleuren spreken mij erg aan. Het is een prachtig kunstwerk. ik denk dat de ontvanger hiervan heel blij is!
    Bedankt voor het doorlinken:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig!! Deze die dit krijgt springt een gat in de lucht!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tjonge, wat is dit mooi zeg. Die kleuren, maar het geheel ziet er zo kunstzinnig uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig dit boekje daar zal de ontvanger zeker blij mee zijn!
    Wat een leuke filmpjes Jolette!
    Ik ben via het blog van Miek op vele andere techniekfilmpjes gaan kijken, echt zo leuk!
    Heb, nu ik nog niet veel kan, de tijd om ze lekker te bekijken, mijn vingers kriebelen hoor!
    Geniet van een fijn weekend,
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. psst, niet verder vertellen, maar ik ben die iemand, hahaha, meid ik vind het boekje zo mooi, dit zijn echt mijn kleuren en in het echt is het nog veeeeeeeeeeeeeeeeeeel mooier. Meid wat hebben we vandaag lekker genoten, op naar vlg week ☺ lieve groeten van Janine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaft voor deze boekjes Jolette! Mooie sprankelende kleuren, je hebt er ook een heel mooi boekje mee gemaakt! Ik ga zeker even naar de links kijken.
    Groetjes van Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat prachtig! En Janine van harte met dit prachtige geschenk! Echt iets om op de tafel in de woonkamer te laten liggen en er heel vaak naar te kijken, heel mooi gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik had die filmpjes ook al zitten bekijken op de blog van Miek. Wat is je boekje mooi geworden. Je bekwam een prachtig effect. Super van kleur ook, wow!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hihihi.... ik zeg niks.... zie wel vanalles... daar boven.... yeahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!! Tis je gelukt en amai meid wat is het mooi geworden. Nu kan ik niet achter blijven hé? PRACHTIG!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter laat!
Bedankt!

Nice to see your comment!
Thanks!

Jolette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...