zaterdag 5 november 2011

Blogmeeting




Vandaag komen we voor de tweede keer bij elkaar om ideeën uit te wisselen en bij te kletsen.
"We"zijn: Hermine, Dymphie, Janine, Anneke en ik.
We zijn vandaag te gast bij Hermine en daar zullen jullie vast nog wat van te zien gaan krijgen.

Voor iedereen heb ik een "klein origami kadootje"gemaakt!



Een klein luciferdoosje gevuld met kleine vouwsels.






Het doosje heb ik bewerkt met gesso en gekleurd.

Op het dekseltje zit een kleine broedende kraanvogel.



Ik hoop dat ze het leuk zullen vinden....


Fijn Weekend,

Jolette

12 opmerkingen:

  1. Heel leuk gedaan, Jolette!

    Groetjes,
    Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En een van die supergave doosjes staat hier nu bij mij te pronken. Ik vind dat ienieminie kleine schonetje zo lief. Nogmaals dank je wel, ook voor de gezelligheid. Ik zit nog na te genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een ontzettend leuk en mooie doosje, en gevuld met prachtige kleinoodjes! Echt heel mooi, en in dezelfde kleuren, prachtig geheel! Daar zullen de blogmeisjes vast blij mee zijn geweest.
    En jullie hebben vast een bijzonder leuke dag samen gehad.
    Groetjes van Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk doosje met inhoud! Prachtige blauwe kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. super leuk!!! Ik ga een ere plekje zoeken want ik vind het een kunstwerk, hoe het je lukt om zulke kleine dingen te maken. EEn hele grote hoed neem ik voor je af. En je origami vlinder op ons boekje, super gaaf!!! Mooie konden we het niet afmaken!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jeetje Jolette, dit is echt een schitterend kunstwerk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lovey origami butterflies Jolette! I am glad to see your group art work. The Journal books are amazing.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kleine kunstwerkjes Jolette! Het moet een heel leuke dag geweest zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. En of ik het leuk vind!!!!! Superbedankt nog een keer Jolette! Ik sta echt in bewondering voor jouw vouwkunsten! En zo miniatuur, echt bewonderenswaardig dat je dat kan! En het doosje is ook al zo mooi. Ik ben er heel erg blij mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is zooo leuk om zoiets te krijgen. Jouw doosje voor mij destijds staat hier in de kamer. Zo dierbaar. Jullie hebben een topdag gehad. Geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Al elke dag het doosje es uitgeladen en weer ingeladen. Ik blijf kijken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Tuurlijk vonden ze het leuk! Het doosje is in één woord ge wel dig. Echt super! En het bootje bovenop, wat mooi! Prachtig hoe je dit allemaal gemaakt hebt! De kleur is ook zo mooi ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter laat!
Bedankt!

Nice to see your comment!
Thanks!

Jolette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...