dinsdag 8 november 2011

Blogmeeting 2



Zoals beloofd een foto van al het moois dat ik kreeg van iedereen tijdens de blogmeeting!!!








Gisteren een geweldige dag bij Hermine gehad!
Ik was daar samen met Janine, Dymphie, en Anneke.
Hermine had een erg leuke workshop voor ons bedacht...

Allemaal samen een boekje maken....

Om de beurt bewerkte we alle 5 de boekjes op dezelfde manier.

Janine begon en maakte de ondergrond op de volgende manier:








Eerst kinder tover verf op een vel papier,
opvouwen en wrijven



Plasticfolie erop en weer wrijven en een beetje verfrommelen



eraf halen...



op de ondergrond van het boekje leggen en de verf erop drukken



Daarna kwamen wij aan de beurt met stencils, verf , inkt, net waar je zin in had.
Zo hebben we 3 rondjes gemaakt!



Niet erg raar dat ik er ook iets van origami op wilde hebben...of wel?
Uit de ronde uitgescheurde stukken heb ik een vlindertje gevouwen



uiteindelijk werd het dit...



Echt geweldig om dit zo samen te doen!

Ook werd ik verwend met allerlei leuke kadootjes, het leek wel Sinterklaas.
Het is nu te laat om daar foto's van te maken.
Ben van plan om dat deze week nog te doen en op mijn blog te zetten.
Maar als jullie niet kunnen wachten, bij Janine en Anneke en Dymphie kun je vast kijken naar wat voor moois ze voor ons gemaakt hebben.
Van Janine een prachtige [hoe kan het anders..] blauwe doos, en van Anneke een prachtige
hanger!
Hier klik kunnen jullie zien wat ik voor mijn blogmaatjes gemaakt heb!

Groetjes,

Jolette

8 opmerkingen:

  1. Heel leuk om op die manier een boekje te maken he. Jij hebt er echt wel je "handtekening" op gezet met die mooie vlinder! Ik vond het een hele leuke dag! Bedankt voor de foto's ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk project en een toffe dag zo te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waanzinnig leuk!! Jullie hebben echt een erg leuk boekje gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. super leuk om dit te zien, wist niet eens dat je er zoveel foto's van maakte. grappig hé? die toververf. Ik ga snel kijken wat Anneke nog heeft, dan, ik lig achter, hahaaa,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jullie hebben een super leuke en gezellige dag gehad, dat is goed te zien. En wat een leuk idee om op deze manier een boekje met elkaar te maken en allemaal een bijdrage aan de kaft te leveren.
    Jullie hebben ook prachtige cadeautjes voor elkaar gemaakt, en jouw mini vouwsels zagen er echt bijzonder leuk en mooi uit!
    Groetjes van Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gezellige en inspirerende dag voor jullie, Jolette, leuke kadootjes en gave boekjes gemaakt..Top hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die vlinder is super! De finishing touch :) Wat een heerlijke dag moet dat zijn geweest!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter laat!
Bedankt!

Nice to see your comment!
Thanks!

Jolette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...