zondag 20 november 2011

Kerst 2








Net terug van een weekje vakantie in Drente ontdek ik dat kaartje nr 2 niet geplaatst is...Dus nu alsnog kaartje nr 2 uit de kerstserie!






Het weekje weg was heerlijk, veel gewandeld, niet zoveel van Drente gezien want we hebben bijna de hele week in de mist gezeten.En het was er koud...echt mutsen en handschoenen weer!
Maar als we dan weer bij het huisje terug kwamen smaakte de warme chocolade melk heerlijk! Kaarsjes aan gezellig!!!





Zie ik net ook nog dat ik een tas gewonnen heb bij



Voor Mij- Voor Jou



Helemaal leuk!!!



Groetjes, Jolette






Hier kaartje nr 2.
Ik heb weer hetzelfde boompje gebruikt.
Een erg leuk ding vind ik...Het is van Marianne design.
De tekst stempel op de achtergrond vind ik ook al zo'n leukerd,De herdertjes lagen bij nachte, gewoon jeugd sentiment!

Groetjes, Jolette

Stempels: Artemio en Marianne Design

6 opmerkingen:

  1. Ach, nu is het mysterie opgelost :)
    Ook leuk in deze kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat je toch genoten hebt van de vakantie!
    Prachtig je kerstkaart en die labels had ik nog niet gezien...die zijn echt super!
    Leuk met gesso en distressinkt ga ik ook eens proberen als ik weer kan frobelen.
    Fijne week,
    groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Drenthe, mijn geboorteprovincie. Mooi he?, Maar dan zonder mist natuurlijk.
    Je kaartje is weer een plaatje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. It´s another fantastic x-mas card! exclusive style!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze is ook mooi met die laagjes op de achtergrond! En wat een geweldige verrassing heb je gekregen!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter laat!
Bedankt!

Nice to see your comment!
Thanks!

Jolette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...