vrijdag 9 december 2011

blogbanner



Ik vond het wel leuk om mijn blogbanner in kerstsfeer te brengen en ben daarom in mijn foto's gaan snuffelen.
Ook in het boek met kaarten, die mijn opa en oma vroeger als verliefd stelletje naar elkaar stuurde!
Deze drie heb ik eruit gekozen en er een foto van gemaakt.
Als je het leuk vindt mag je ze gebruiken.



Groetjes,

Jolette



Laat je het even weten als je iets met de foto's doet?


Zou ik leuk vinden.


You may download images for personal use but if you do, you let me know? I would appreciate it.







8 opmerkingen:

  1. wat een supermooie, supermooie! nieuwe banner heb je Jolette!
    Zo leuk dat je de kaarten van je grootouders nog hebt, echt heel uniek. Het zijn prachtige foto's, dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schatjes van plaatjes!! Ik zou ze graag willen gebruiken maar weet nog even niet wanneer maar dan hoor je het zeer zeker :) Heel sfeervolle banner! Hm. Weet je, ik denk dat ik de hertjes even aan de kant leg en morgen met jouw plaatjes begin. Als ik ruimte vind, mn knutselkamer staat op zn kop ik kon weer eens niet wachten tot de eerste week januari :) Je plaatjes inspireren zeker!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige, sfeervolle banner. Die plaatjes zijn om te snoepen. Ik heb hier ook nog zo'n dierbaar doosje met inhoud in de kast. Het is net alsof ze steeds dierbaarder en mooier worden he?!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooie en sfeervolle banner Jolette!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. super hoor!!! Ik ben helemaal in kerstsferen, hoor zelfs de klokjes luiden..... ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dank je wel voor het delen van deze fotos, vind ze heel schattig!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter laat!
Bedankt!

Nice to see your comment!
Thanks!

Jolette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...