woensdag 14 december 2011

kerst label





Een kleine kerst label gemaakt naar een idee van Tim...
Ik zag hem een kransje maken, maar aangezien ik het moet en wil doen met alles wat ik in huis heb [ en dat is een hele hobby kamer vol!] besloot ik om een blad ponsje te gebruiken dat ik al erg lang heb en niet veel meer gebruik.



Op een kartonnen ring geplakt en er rood garen omheen gedraaid.

Vogeltje van Hero Arts gestempeld en uitgeknipt.
Een glittersterretje met een draadje aan zijn snaveltje geplakt [ zit ook bij de stempel maar dat was zo mini om uit te knippen...]

Jolette

Stempels: Marianne Design, Hero Arts

12 opmerkingen:

  1. super leuk hoe je die krans gemaakt hebt... mooi jolette. Lieve groeten van mie uit 'bindmevastwewaaienweg" land ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hahaa, ik most ff terug komen want ik zag met je berichtje pas je nieuwe profiel foto, leukkkkkkkkkkkkkkkkkkkk meid. hoe heb je dat weer gedaan???? Wuahahaha ☺ liefs van mig

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee met al die kleine blaadjes! Ik heb ook nog zo'n ponsje :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Soms vergroot ik de foto tot 200%. Dat heb ik nu ook gedaan en dan zie ik hoe knap je dit weer hebt gemaakt. Het sterretje was al te zien, maar nu helemaal en al die kleine blaadjes, waarvan je de krans hebt gemaakt met daaromheen het koord. Zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw echt heel mooi gemaakt Jolette, zo leuk met spullen die je zelf hebt zoiets creatiefs bedenken toch veel leuker dan het precies nadoe!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hello Jolette,

    I want to wish you a very Merry Holiday and all the best in the new year. I look forward to sharing more creativity and inspiration with you.

    All the best to you and your family,

    HUGS Dena

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat heb je super goed en mooi opgelost met de kerstkrans! Wat een leuk idee om het zo te doen, met het garen er omheen. En je krans met geponste blaadjes ziet er mooi uit hoor. Ook leuk met het kleine labeltje eraan, maakt het helemaal af.
    Groetjes van Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is prachtig geworden Jolette! Mooie kleuren ook, superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je bent echt op dreef, deze ook al zo leuk! Mooi, die krans zo gemaakt *en wat een geduldwerkje, lijkt me!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig label Jolette! Jouw hobbykamer moet wel een schatkamer zijn!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter laat!
Bedankt!

Nice to see your comment!
Thanks!

Jolette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...