donderdag 8 december 2011

Kersttag




Vandaag weer wat kunnen doen op mijn kamer..

Een hele week griep gehad; koorts en snipsnotter verkouden.



Een tag met een ster, gemaakt van sate prikkers.
Moeilijk om op de foto te zetten met dat glittergedoe....

Groetjes, Jolette

Stempels: Hero Arts, Inkadinkado


Hebben jullie dat nu ook? Heb ik een berichtje gemaakt, sluiten alle zinnen mooi aan in je bericht, maar op je blog verschijnen allemaal grote vlakken ertussen...Als je het dan gaat veranderen in je bericht, verandert het niet op je blog.


9 opmerkingen:

  1. Schitterend!! en wat een goed idee met die sate prikkers!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk geworden!! En ik zie de glitters wel hoor!

    Beterschap met die vervelende grieperigheden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aiai, ziek zijn, niet leuk :(
    Ipv origedoe, glittergedoe deze keer, wel leuk :)
    Mooi zo'n ster van sateprikkers! Heel mooie tag!
    En ja, ik heb dat ook vaak, zoveel witruimte tussen de regels. Je kan dat veranderen als je je bericht in de HTML code zet, maar dat vind ik nogal ingewikkeld. Ik laat het dus maar gewoon.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat je je weer wat beter voelt.Griep, niet fijn. Je tag is erg mooi. Leuk met die sateprikkers.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. bin there, done that, ik zou Dimphie om raad vragen, die weet het vast waarom dat gebeurd. maare, je tag, helemaal moooooiiiii!!! Gelukkig knap je weer op, doe rustig aan he meid/ liefs van mie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi label! Superleuk die ster van prikkers, orgineel!

    Beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuk idee, die prikkers en mooie ijzige kleurtjes.
    groetjes
    Evelyn

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige tag, Jolette!
    Hoop dat je weer een beetje bent opgeknapt nu.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. super mooi deze tag (kan Tim nog wat van leren ;-)))!!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter laat!
Bedankt!

Nice to see your comment!
Thanks!

Jolette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...