zondag 22 januari 2012

boekbinden



Vrijdag een heerlijke dag gehad bij Annie Bodelier [ Centipede ]
Ik was er samen met Janine en ze leerde ons een boek maken met een Secret Belgian Binding
Wat was het leuk!
Eerst kleurden we 2 grote vellen papier met 2 kleuren verf, daarna kwam Annie's tover stempel doos tevoorschijn...
Een doos vol met dingen waar je mee kon stempelen, je kunt het zo gek niet bedenken...
Heerlijk mee gestempeld op onze gekleurde vellen.



Daarna hebben we hier de kaft van ons boek mee bekleed.




Na een soort Amerikaanse lunch [ Janine en ik nemen meestal teveel mee en eten dan ook van elkaars lunch] hebben we katernen gesneden, kaft en boek genaaid.



Op het laatst is er heel wat af gekreund, gepiept en gezucht....MAAR:







Uiteindelijk is het een prachtig boek geworden en de volgende keer ben ik zeker weer van de partij!

Jolette

Wil je nog meer foto's zien? kijk dan even bij Janine


11 opmerkingen:

  1. wat een prachtig boek is dat geworden.
    ik ben vooral weg van dat blauwe kaft!
    groetjes
    Evelyn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jullie hbeen schitterende boeken gemaakt. Wat een heerlijke dag is dat geweest met supermooi resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh meid wat een juweeltje is het toch. Wat hebben we ons geammusseerd he, ik vind het een plaatje en ja de vlg keer weer ☺ wat, heb je dat leuk gedaan met de foto's, super!! lieve groeten van mie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is het zuchten waard. Ik zucht, omdat het zooo mooi is. En ondertussen heb je ook nog een dag met een gouden randje.Dubbel geluk. Groetjes, Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuk jolette
    leuk ook je fotos zo bijelkaar!
    fijne dag morgen
    gr ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat steunen en kreunen heeft wel een geweldig resultaat opgeleverd.
    Ook jij hebt een fantastisch boek gemaakt. Ik heb bij Janine ook al gekeken en vind ze allebei prachtig. Kijk al uit naar jullie volgende boeken.
    Fijne avond en groetjes,
    Ini

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh Jolette,
    wat leuk. Dit boek is prachtig geworden. Het was zeker een heel gezellige dag.
    Groetjes
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, een heel werk maar dan heb je ook wat speciaals!
    Prachtig die blauwe tinten!
    Fijne week
    groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik zat al op jouw exemplaar te wachten :) Wat een mooie manier van inbinden, dat is duidelijk te zien. Prachtig! Zucht. De káft is ook zo mooi. Zó mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. WOW, geweldig boek!!! Dat zou ik ook nog eens ooit willen leren

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hier ook al zo'n prachtexemplaar! Supermooi en wat fijn te lezen dat je boekbinden zo leuk vindt!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter laat!
Bedankt!

Nice to see your comment!
Thanks!

Jolette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...