dinsdag 31 januari 2012

Doosjes





Bij Dymphie zag ik pas een leuke tutorial van het maken van een doosje!
Binnenkort is er een origami weekend.
Dan vind ik het leuk om samen met 2 vriendinnen ook eens iets anders te doen dan alleen te vouwen.
Het moet wel te maken hebben met origami natuurlijk....!
Deze doosjes vond ik hiervoor wel geschikt!
Ik heb er een paar gemaakt om als voorbeeld te dienen.
Erg leuk en makkelijk om te maken!
Een doosje heb ik gevuld met Kraanvogeltjes...1000 jaar geluk en gezondheid.



Een ander doosje met Op-kikkertjes.






En in een doosje heb ik een pakje origami papiertjes gedaan van 3x3cm.
Dit doosje heeft een zijkant die open kan zodat je de papiertjes er goed uit kunt halen.



De doosjes zijn beplakt met, hoe kan het anders, origami papier.


Jolette



10 opmerkingen:

  1. Niet alleen de doosjes zien er prachtig uit, maar allemaal met supergave inhoud!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat zijn het superleuke doosjes geworden! Mooi papier heb je gebruikt, zo vrolijk en kleurrijk. En met de inhoud ga je ook vast mensen blij maken.

    Dank je wel voor de link :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke doosjes! Het papier is ook zo vrolijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. geweldig leuk Jolette, kleurig en zo leuk om te zien en ook nog met zo'n leuke inhoud. Ik ben dol op je kleine doosjes, heb er al eentje, dus ik weet hoe leuk ze zijn. Super!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, wat een leuke doosjes Jolette. En zeker met zo'n leuke inhoud. Prachtig!
    Groetjes,
    Ini

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk idee zeg die doosjes met opkikkertjes!
    Grappig die miniblaadjes heb ik ook nog liggen, gebruik ik veel om in vriendenboekjes bij kleuters vlindertjes voor te vouwen.
    Veel plezier tijdens het origamiweekend altijd leuk!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat geduld al niet te weeg kan brengen. Zoveel moois in een doosje. En de doosjes zelf....wat gaaf! Groetjes, Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. erg leuk jolette
    wat heb je toch veel leuke ideeen!
    groetjes ineke

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter laat!
Bedankt!

Nice to see your comment!
Thanks!

Jolette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...