maandag 30 januari 2012

Jarig en post




Vandaag wordt deze kanjer, Sebas 2 jaar!!!

En toen ik thuis kwam van verjaardag en nog even een beschuit met muisjes eten lag er deze leuke post op de deurmat!!!
Een kaart met een super originele Home Made Tibbe stempel van Dymphie.Zo leuk!!!





Een lieve kaart van
Ineke die net met een blog is begonnen.





En ook nog een kaart van Max en Hermine!
Gisteren tekende haar zoon Max dit grappige mannetje, Hermine maakte er een stempel van!
Leuk he!





Allemaal hartelijk bedankt, ik ben er helemaal stil van, zo leuk vind ik het!


Jolette

6 opmerkingen:

  1. Superbleuke kaarten meid. En proficiat met je kanjer!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaarten heeft de trotse oma ontvangen. Dat is dubbel genieten. Groetjes, Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou oma je bent zeker erg verwent!
    Proficiat met je guitge kleinzoon
    groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dat is dan dubbel feest, één jarig en één erbij :)
    Nog een verlate proficiat voor Sebas! Leuke vrolijke foto van hem.
    Heerlijk zoveel post en ik weet nooit zo goed wat ik moet gutsen, dus zo'n naam kwam wel goed uit. Graag gedaan, het was lekker oefenen op kleine hoekjes)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een vrolijke jarige, Jolette.
    En prachtige kaartjes heb je gekregen.
    Groetjes,
    Ini

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze kaarten zijn ook helemaal geweldig! Wat een heerlijke verrassing op de deurmat!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter laat!
Bedankt!

Nice to see your comment!
Thanks!

Jolette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...