zondag 15 januari 2012

Les 2 Traci Bautista




Vandaag eindelijk les 2 van Traci Bautista af kunnen maken.
Viel niet mee, ben een paar keer opnieuw begonnen omdat het echt een kliederboel eerste klas was geworden.



Wat ik nu heb gefabriceerd was geloof ik ook niet helemaal de bedoeling, maar ik vond het wel erg leuk om te doen!



Het is de bedoeling dat je je grote vel in stukken knipt, maar ik heb van delen van het werkstuk foto's gemaakt om te kijken hoe dat eruit ziet...



En dat vind ik wel leuk om te zien, uitknippen kan altijd nog...toch?
Fijne zondag verder,

Jolette



Het hele werkstuk



even om te kijken of ik niet allemaal dezelfde foto's had...

14 opmerkingen:

  1. Het is volgens mij een leuke workshop. ik heb er nog niks mee gedaan. Dit ziet er heel mooi uit. De kleuren zijn zacht en toch heel kleurrijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Jolette, wat een kleuren palet, gewoon PRACHTIG!! Je kunt er natuurlijk kasrten van maken of niet? Ik heb de les ook gezien, maar tis te druk ik kom er nog niet aan toe ;) dus genietvik can jou werk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fabulous work and such wonderful colours - lovely x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik vind je 'doodles' fantastisch 'unleashed', supermooi uitgewerkt!

    p.s. ik stuur je zo antwoord over je comment-vraag :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind ze ook heel mooi Jolette! Vooral ook omdat je er toch je eigen draai aan hebt gegeven - iets eigens.
    (hoe is 't trouwens aan het baby-front? Nog niks? )

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, Jolette! Ik vind dit wel heel mooi! Heel mooie kleuren, veel leuke doodles ook. Ik zou het heel laten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Vind hem geweldig maar dta wist je al :o) Moest even testen of ik nu wel een comment kan achterlaten.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. MooiJolette, schitterend van kleur!
    Zonde om kapot te knippen hoor.
    Fijne week
    groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat mooi. Heerlijk om eerst even gewoon lekker naar te kijken. Knippen kan altijd nog. Wat een fleurigheid.Om vrolijk van te worden. Groetjes, Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. erg leuk jolette en ook hele mooie kleuren bij elkaar!
    is dat op canvas?
    kan je leuk op een nieuw geverfde muur hangen??

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jolette, het ziet er prachtig uit. Hele mooie kleuren. Knap werk, doe het je niet na.
    Groetjes,
    Ini

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Jolette,
    wat een werk - prachtig!!!
    Groetjes en een fijn weekend
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh, dit had ik nog niet gezien! Jolette!! Wat geweldig mooi!! Haha het lijkt allemaal wel op elkaar, maar het is toch allemaal verschillend. Wat mooi en wat goed dat je dit kunt. En wat een werk!! Super. Héél erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter laat!
Bedankt!

Nice to see your comment!
Thanks!

Jolette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...