maandag 2 januari 2012

Traci Bautista



Gisteren kreeg ik de eerste les van de gratis online workshop van Strathmore gegeven door Traci Bautista klik hier.
Wat vond ik dat leuk!
Heerlijk doodelen, schilderen, bezig zijn!!!
Toen ik klaar was en mijn werk bekeek, kreeg ik de indruk dat ik toch meer om vuurwerk geef dan dat ik laat merken...geloof ik :-]]]



Vandaag heb ik mijn 100 ste volger mogen begroeten...en laat dat nu net een collega zijn, die ik vanmorgen zei dat ze ook een blog moest beginnen!
Welkom Ineke!
Ze maakt erg leuke kaartjes,die ze vanaf nu op haar blog laat zien. kijk hier maar eens
Klik hier
Haar blog heet: knutsels van zolder!

Jolette

19 opmerkingen:

  1. Oh wow, de jouwe is super mooi geworden. Heel anders dan die van mij ja en inderdaad erg leuk om te doen. Super

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi, ben die workshop ook aan het volgen maar nog niks mee gedaan. Je werk is echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je 100ste volger. Gen wonder, want je maakt mooie dingen. Ben meteen even bij je collega gaan kijken. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zag het ook al bij Hermine. Moet toch eens die website bekijken. Meid wat mooi en inderdaad erg klerrijk. Mooi!,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat prachtig Jolette,
    ik wens je een gelukkig en creatief 2012.
    Groetjes
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een vrolijk schilderijtje!
    groetjes
    Evelyn

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig werk! Heel kleurrijk ook!
    Beste wensen voor 2012!
    Groetjes,
    Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Proficiat met je 100ste volgste jolette!
    Prachtig je vuurwerk!
    fijne week.
    groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel erg mooi, leuk dat je er zoveel plezier aan beleeft! Proficiat ook met je 100 volgers Jolette!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. jij bent lekker op dreef, met je kleurijke mooie schilderwerk en met je volgers. Proficiat!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. kleurrijke schilderwerk...
    ik ga wat anders doen, typen lukt niet *lol*

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi gedaan joh! Heerlijk kleurrijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw ik zag de les ook, jouw creatie is ook erg mooiiiii!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Helemaal super Jolette!
    Zit er ook over te denken om mee te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. OH! Wat MOOI!! Wow. Zo lekker kleurrijk en zo mooi van vormen. Dat is aan jou wel toevertrouwd. Wat heb je dit prachtig gemaakt Jolette!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi, heerlijk ik doe niets liever. Werkt therapeutisch! Succes met de workshop.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo Jolette,
    Ben er weer. Hopelijk zijn de problemen met mijn computer opgelost.
    Zeg, wat een prachtig schilderij heb je gemaakt. Echt mooi met al die kleuren. Super.
    En gefeliciteerd met je honderdste volger.
    Heel veel groetjes van
    Ini

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter laat!
Bedankt!

Nice to see your comment!
Thanks!

Jolette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...