maandag 9 januari 2012

Workshop



Een paar keer per jaar komen er een paar mensen een klein workshopje bij me volgen.
Woensdag is het weer zover.



Omdat ik wat druk ben met andere dingen heb ik een techniek gekozen uit de Art Specially.
Ik vond de techniek van Ellie Knol nl erg leuk om te doen.
Dit klik maakte ik al eerder met deze techniek.
Ik laat ze ook een bloemetje maken dat ik zag bij Diol
Ik hoop dat ze het leuk vinden...

Jolette




stempels: Hero Arts, Stampinback, Crafty Individuals



12 opmerkingen:

  1. als ze dit niet leuk vinden, vinden ze niks leuk ;)
    Alvast een gezellige en leerzame dag gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. of ze het leuk vinden? Gewéldig zullen ze het vinden! Een heel geslaagde leuke dag alvast toegewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou, daar hoef je niet aan te twijfelen. Ze zien er inspirerend uit. En je beleeft er zelf ook leuke uren aan, als je ziet dat anderen blij zijn met jouw tips. Zo ook via jouw blog. Groetjes, Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi hoor, ik denk dat ze dat zeker leuk gaan vinden om te doen!
    Succes en vooral veel plezier met je workshop!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het prachtig en ik weet zeker dat de dames vd workshop ook genoten, genieten ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  6. en....vonden ze het leuk, het ziet er wel erg leuk uit hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaarten Jolette, lijkt me een hele leuke workshop.
    Groetjes,
    Ini

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie creaties! Leuk dat je geinspireerd wordt door anderen, vindt ik zelf ook altijd geweldig, ideeën op doen bij anderen ...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaartjes Jolette! Zeker weten dat ze dit leuk gaan vinden, ze zien er heel inspirerend uit! Leuke technieken, mooie kleuren, mooie bloemen, dat kan echt niet misgaan hoor.
    Groetjes van Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De kaarten zijn prachtig, Jolette! De workshop is vast een succes geworden.
    Fijn weekend!

    Groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Jolette,
    eindelijk kan ik hier een commentaar achter laten - het is de gehele week niet gelukt... (bloggerproblemen) Ik vind de kaartjes zijn heel prachtig geworden, de kleuren van de bovensde kaart zijn helemaal mijn kleuren ;-)
    Groetjes
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter laat!
Bedankt!

Nice to see your comment!
Thanks!

Jolette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...