zondag 26 februari 2012

Tas



Een poos geleden ben ik bij Janine een tas gaan vilten.
Janine heeft de hare meteen afgewerkt, maar bij mij kwamen er andere dingen op mijn pad, dus dat duurde even!
Ik zat ook een beetje met de afwerking in mijn maag, erop borduren?
Ik ben ermee begonnen maar het was niet wat ik wilde.
Dus alles weer uitgehaald en toen wat lopen broeden.
Toen zag ik dat Janine op haar lap wat droogvilt accentjes ging aanbrengen.
Dat zetje had ik nodig.





Ik heb er met rood vilt en de viltnaald wat kleur ingebracht, een bloem als sluiting gevilt en de tas gevoerd met blauwe katoen.




Jolette




11 opmerkingen:

  1. Oooooh, wat mooi!! Ik ben zonet ook aan het natvilten geweest. Lijkt wel een soort meditatie. En het ruikt zo lekker. Ik vind jouw tas geweldig!!Groetjes, Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. GEWELDIG!!! Jolette wat super mooi..... bijna zo mooi als mijn kadootjes van jou ☺☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, Jolette, daar wordt een mens jaloers van, wat een beauty!! prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Jolette,
    Wat een beauty! Je tas is echt prachtig geworden. Heel leuk die kringeltjes, echt schitterend! De roodaccenten vind ik het echt afmaken.
    Groetjes en fijne avond,
    Ini

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een super tas die prachtig afgewerkt is! Soms kan wat 'broeden' op een idee tot de mooiste resultaten leiden. Echt supermooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is ie mooi geworden zeg, die tas van jou. Wauw! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw Jolette wat een pracht exemplaar en zoooooo mooi van kleur ook , wat een werk maar dan heb je ook wat!
    Ga snel door naar je volgende post

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig tasje :-)
    Wens je nog een fijne avond.
    Groetjes
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik zie er een gezicht in ;) Wat een mooie tas en wat een werk! Prachtig. Zou je bijna niet durven te gebruiken...

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter laat!
Bedankt!

Nice to see your comment!
Thanks!

Jolette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...