dinsdag 20 maart 2012

MOO- MANIA


Bij
Froebelsternchen zag ik een link naar MOO-Mania.

Ben eens gaan proberen wat een MOO is...dat is klein....2,8x7 cm!
Deze keer is de uitdaging bij MOO-Mania iets tekenen of verven op je MOO.
Ik heb deze 3 MOO's getekend!


Achtergrond gekleurd met Distress inkt, getekend met een zwarte fine-liner en ingekleurd met Sakura pennen.

This is my entry for MOO-MANIA.
Background colored with Distress ink, drawn with black fine liner pens and colored with Sakura


Jolette

12 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je dit zelf getekend hebt! Ik dacht eerst dat je stempels had gebruikt. Ziet er leuk uit, Jolette!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi getekend zeg, jij kunt wel scrap papier gaan ontwerpen, zo mooi is dit!
    Fijne week
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi getekend Jolette! Prachtig zo alle drie bij elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jaaaaa deze zijn leukkkkk!!! Maaruh, ben je stiekem alvast aan het oefenen voor mijn volgende challenge? ;) Zonder gekheid, ik heb de moo's ook weer herontdekt en ze zijn zó leuk om te maken! En de jouwe zijn in één woord geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wel een uitdaging, iets moois maken op zo'n klein kaartje.
    Maar het is je gelukt. Het ziet er prachtig uit.
    groetjes,imke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jeetje ik vind atc al klein, maar meid wat maakte je er iets moois van, prachtige kleuren ook, super goed gelukt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. what wonderful little unikates!

    Lovely... you are great designer Jolette!
    Thanks for taking part!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik dacht ook dat het gestempeld was. Prachtig!Groetjes, Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jolette ze zijn heel mooi geworden...

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter laat!
Bedankt!

Nice to see your comment!
Thanks!

Jolette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...