donderdag 29 maart 2012

Zoek een boom en laat hem je leren wat stilte is....



Ik zag in een boek een leuk Concertina boekje staan en wilde kijken hoe het werkte...
Ik was helemaal niet van plan om er meteen een boekje van te maken, maar van het een kwam het ander en voor ik het wist had ik het al met kindertoververf gekleurd en met stencils bewerkt!
Ik weet niet of ik het boekje wel goed in elkaar gezet heb, de beschrijving en de foto's waren niet helemaal duidelijk voor me!
[ Vandaar dat ik het uit ging proberen...!]


Omdat ik de buitenkant ook wel geslaagd vond, wilde ik geen kaft maken.
En omdat ik ik ook weer eens iets met vilt wilde doen, heb ik maar een zakje voor het boekje gemaakt.
Toen nog bedenken hoe ik dat nu weer zou gaan verwerken.
Uiteindelijk weer een stukje boek los gepeuterd en er het viltflapje tussen geplakt, wat ik eigenlijk gemaakt had als sluiting.


Ik vond het zakje nl lijken op het sleutelzakje wat mijn vader vroeger altijd om zijn sleutels had, en vond het leuker om het zakje op dezelfde manier te gebruiken!
Fijne dag,

Jolette



6 opmerkingen:

  1. WOW! Wat een mooi zakje! En wat een leuk en mooi boekje! Het is goed dat je er een filmpje bij gezet hebt, zo kun je mooi zien hoe het in elkaar zit en hoe mooi je het boekje hebt bewerkt met stempels en de kleuren zijn ook zo mooi. Prachtig!! Fijne dag, groetjes van Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig meid, GEWELDIG!!!!! En je tasje helemaal goed gelukt!!! Superdesuper!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat geweldig met dat filmpje erbij. En dat boekje...zo mooi. En dan nog eens in zo'n mooi gemaakt zakje. Helemaal een groot succes. Groetjes, Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een superleuk project Yolette,
    Ook je filmpje en het bloemproject daarin echt top!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi hoor! En dat kleurje, zo vrolijk.

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter laat!
Bedankt!

Nice to see your comment!
Thanks!

Jolette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...