maandag 9 april 2012

Woordenboek


Bij Art Journey wordt je uitgedaagd om een blz. uit een woordenboek te gebruiken in combinatie met stempels...


Ik heb een Love [ Lucifer] box gemaakt.
Hierin een stukje woordenboek met het woord Liefde....


Roosje erbij!



De binnenkant bekleed met het stukje keukenrol dat onder mijn doosje lag toen ik het aan het verven was.



Het was zo mooi in dezelfde kleuren dat ik besloot om het te gebruiken.
Het doosje eerst ingesmeerd met Gesso en toen gekleurd met Adirondack Terra Cotta en Red Pepper Alcohol inkt.


Jolette



Gebruikte stempels: Art Journey

26 opmerkingen:

  1. Prachtig Jolette! Ik kom ogen tekort! Super idee, heel mooie kleuren ook! Een prachtig doosje met inhoud, wow!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee, ziet er prachtig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een onwijs leuk idee! en ook heel mooi uitgevoerd! Je blijft kijken.. Mijn complimenten!

    gr. Dianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een schattig doosje, prachtige kleuren ook!
    groetjes
    Evelyn

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zal ik je wat zeggen, dit vind ik de mooiste verwerking vd challenge, PRACHTIG!!!!!! Meid, echt geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. dit ziet er helemaal geweldig uit!

    groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  7. What a beautiful little book. Glorious, rich colours and beautifully made. Lovely x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik had al een winnaar in gedachten maar nu ik ook jouw werk zie mogen er twee winnaars zijn. Schitterend!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Onwijs leuk idee Jolette! En prachtig uitgevoerd, zo leuk, zo mooi! Alles helemaal in stijl, past zo goed bij elkaar, het is echt een bijzonder kleinood.
    Zie ik je volgende week nog in Zeist?
    Groetjes van Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat is een prachtig geheel geworden Jolette wat een mooie kleurtjes en het lijkt ook een beetje vintage oud mooi die roos!
    Doosjes maken is jou wel toevertrouwd en wat leuk dat ook jij niets weg gooit zomaar.
    Ik had dat laatst ook toen ik iets gespoten had op keukenpapier, zo mooi gewoon weer gebruiken.
    Fijne week
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schitterende creatie! Leuk dat je meedoet aan AJC 20.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ongelofelijkmooi!
    Wat een vondst !!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. absolut stunning artwork Jolette!

    I love all the other new creations here around!AWESOME!

    xxx Susi

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je bent geniaal. Wat een vondst alleen al om het doekje van onder het doosje in het doosje te doen. Wat een prachtige kleuren, wat een prachtig doosje en wat een mooie originele inhoud. Prachtig. Práchtig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Tot mijn verbazing zie ik dat ik nog geen reactie bij je prachtige Art Journey bijdrage achterliet. Wat is dit mooi Jolette. Origineel ontwerp, en heel mooi uitgewerkt! Heel leuk, dat rolletje. Die vlammende kleuren, daar hou ik ook wel van!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dit is echt zó geweldig! Respect!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat heb jij een bijzonder en mooi stukje werk geleverd hier, zeg.!
    Ik heb vol verbazing naar alle details zitten kijken.
    Wat een creativiteit!! Hoe verzin je het??
    Jolette, voor mij heb jij de hoofdprijs al binnen hoor.
    Groetjes Gery

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter laat!
Bedankt!

Nice to see your comment!
Thanks!

Jolette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...