vrijdag 8 juni 2012

Boeken


Op vakantie in Schotland hebben we veel thee gedronken...en in een winkeltje in Dunkeld kwam ik dit boek tegen.
Het is er een uit een serie van drie waarin een heleboel tea cozies staan.
Allemaal zo leuk!

In Edinburgh kwam ik dit boek tegen...kon het niet laten liggen...


En of ik nog niet genoeg origami boeken heb...dit boek vond ik verleden week op een origami meeting: St. Pli.
Och ik heb tijd genoeg...:-[[[ om er iets uit te maken....


En toen kreeg ik ook nog een verlaat Moederdag kadootje van de kinderen...

Volgens mij ben ik de komende weken wel zoet!!!
Help...de tuin vraagt ook aandacht, wil teveel merk ik.
Ik sta al een beetje in de rust stand en dat zal de komende weken wel zo blijven..
Ik blijf wel gewoon bloggen, maar het zal even wat minder zijn!

Fijn weekend allemaal,

Jolette

10 opmerkingen:

  1. Wat een leuke boeken! Veel leesplezier!

    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zien er allemaal mooie boeken uit. Veel leeswerk zal je hebben. Die theemuts is wel de max.

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Boeken zijn toch heerlijk! En de tuin komt ook wel aan de beurt, als het een dagje iets minder is heb je wel nog veel leuks om te lezen. Groetjes,
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Succes met al je prachtige boeken. Ziet er prachtig uit. En de tuinwerkzaamheden, ja wat kan een mens het druk hebben haha.
    Veel plezier met alles
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geniet maar van je mooie vondsten/kadootjes ondertussen! Mooie boeken!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow dit ziet er allemaal even boeiend uit.
    Je kunt alvast veel plannen maken!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hee meid, kijk eens bij mijn pins daar staat een webside naar tea cossies, ben ook helemaal om maar... Ik maak er eentje met vilten ;)) prachtige boeken, leuke vondsten en je eigen kids boekjes, altijd welkom, ik heb dat van eefke moes ook. Enig boek. Fijn weekend meid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi jolette, je hebt nog heel wat tedoen komen de tijd!
    geen tijd voor de tuin,kinderfeestjes, werk en andere dingen hoor!
    doeg ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ben een beetje achter met blogs lezen, maar jee wat heb jij weer veel leuke boekjes om jezelf bezig te houden haha.
    Onderdaad vaak wil je alles tegelijk maar mis je de tijd of de puf!
    Ga even door naar je volgende post
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter laat!
Bedankt!

Nice to see your comment!
Thanks!

Jolette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...