zondag 17 juni 2012

Columbus Tower



Een paar weken geleden ben ik naar een origami dag geweest: St. Pli.
Elk jaar is dit weer een fijne dag waar we met zijn allen lekker bezig zijn met origami.
Je kunt ook mee doen aan een tentoonstelling en dit jaar heb ik er voor gekozen om mijn tafel te vullen met "bewegende" origami objecten.
Een paar van deze objecten heb ik jullie al laten zien: klik en klik
Deze Columbus Tower had ik ook nog gemaakt...
Erg leuk om te maken en erg simpel.



 Het is een leuk spelletje...stapel zoveel mogelijk blokken op elkaar!!!
Ik heb het pas een keer voor elkaar gekregen om 6 kubussen op elkaar te zetten...[ en toen natuurlijk geen fototoestel bij de hand] een geduld werkje!
Je stapelt de kubussen schuin, net in dit uitgespaarde driehoekje...


Op een van de tentoonstellingstafels op St. Pli waren heel veel kusudama's uitgestald...echt geweldig om te zien!
Groot, klein en allemaal zo kleurig...kijk maar even mee als je het leuk vindt....




Allemaal een fijne zondag,

Jolette

16 opmerkingen:

  1. Wat mooi gemaakt zeg! Dat lijkt me ook een bijzonder object om in keramiek te maken. groetjes,
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wooooooow, diepe, diepe buiging!!!! Geweldig, jolette.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Jolette,
    wat een werk - heel leuk om te zien en zeker ook heel leuk om te doen ;-)
    Wens je nog een fijne zondag.
    Groetjes
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jeeemig zeg, supergeweldig knap!!!
    Wat een kunstwerkjes, allemaal.
    Volgens mij heb jij een engelengeduld.
    Ik heb vol bewondering zitten kijken hoor (na de eerste aanblik, heb ik wel weer mn mond dichtgedaan, want die was opengevallen en dat staat niet zo intelligent hè?).
    Bedankt voor deze zondagse verrassing.
    Groetjes Gery

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heb nog weer even alle filmpjes bekeken en genoten van alle mooie kunstwerken, die ik heb gezien.
    Heb mn man er ook even bijgeroepen en ook van hem alle complimenten voor dit ontzetten mooie werk met papier.
    Heel bijzonder.
    Groetjes Gery

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk die kubussen! Als origamist hoef je je nooit te vervelen. Ook mooi om te zien dat kusudama's of modules nog steeds 'in' zijn. Met een paar gekleurde papiertjes zijn leuke dingen te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ontiegelijk knap en wat een leuk effect, die stapel met allerlei verschillende motieven!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk idee, blokken met een driehoekje eruit.
    groetjes van imke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die torens vind ik heel mooi en decoratief.

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoe krijg je het voor elkaar. WOW!. Groetjes, Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh lieve help. Dit ziet er wel heel erg moeilijk uit. Ik ben al blij dat ik een bootje kan vouwen. En een hoedje van papier :-) Complimenten!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ziet er toch best ingewikkeld uit hoor die toren!
    Wat mooi dat je dat zomaar kunt maken en dat het ook nog een spel is.
    Die kleurrijke uitstalling ooooo wat prachtig, dank voor het leuke filmpje.
    Succes met de laatste loodjes op school.
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. jij zegt simpel maar ik vind dat het er maar ingewikkeld uit ziet!
    super
    doeg, ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ongelooflijk wat jij met papier kan! En je noemt dat simpel?
    Super allemaal, leuke filmpjes!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter laat!
Bedankt!

Nice to see your comment!
Thanks!

Jolette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...