dinsdag 31 juli 2012

Viltles van Janine en kado van Noofs




Vandaag weer een heerlijke dag gehad bij Janine
Ze heeft me leren Nuno vilten.

Het vilt ligt uitgelegd op onze ondergrond

Wat is dat leuk zeg!

Wat een prachtig resultaat met zo weinig!


Wat een fijne ontspannende dag, bedankt Janine!!!


Deze week kreeg ook nog bijzondere post van Noofs
Ze heeft 365 dagen elke dag geblogd.
Als "afscheids" feestje heeft ze voor Sinterklaas gespeeld en opruiming gehouden.
Mij heeft ze blij gemaakt met deze prachtige sjaal!
En alsof dat nog niet genoeg was, een stapeltje versierde enveloppen, cadeaulabeltjes en een schattige sleutelhanger!


Wow, wat vind ik hem prachtig!
Dank je wel Noofs voor dit bijzondere feestje!!!

Jolette

17 opmerkingen:

  1. Wat ontzettend gaaf dat vilten. En de sjaals daar kwijl ik van. Wat een pracht kleuren, vooral de blauwe. SUPER en je andere kadootje ook.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja meid het was weer bere gezellig en jouw sjaal was echt super!!! Bedankt ook voor jou kadootjes ;)) en diegebreidde slaal, wow, mooi hoor!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige sjaals en kleuren! gr.
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, twee mooie sjaals op één dag! Jullie hadden blijkbaar een super mooie en leerrijke dag. Ik wens jullie er nog zo een paar toe hoor! Dan kunnen wij lekker meegenieten van de mooie dingen die jullie samen maken...

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi, wat maakte je een mooie sjaal zeg! Ik doe het je niet na ;-) Fijn dat je blij was met de inhoud van de envelop. Ik was blij dat ik eindelijk eens wat terug kon doen als dank voor al je lieve woorden steeds bij mij tijdens het project :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een pracht van een sjaal en helemaal in je kleuren! Ziet er supermooi uit! Wat een voorrecht om viltles te krijgen van Janine! En je kadootje is ook al zo mooi, wat een verwennerij!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou van mij mag je er nog wel een dagje heen gaan, en voor mij ook zo'n mooie sjaal maken! WAT een prachtkleuren.....

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou, Jolette, je sjaal is helemaal geweldig geworden. Ik zag jullie al op facebook staan. Geweldig.
    En je cadeautjes zijn ook al super. Heerlijk zo'n verwennerij.
    Heel veel groetjes van
    Ini

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Jolette,
    wat is dit prachtig geworden - viltles bij Janine - heel leuk :-)
    En mooie cadeautjes heb je gekregen, geniet ervan.
    Groetjes
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh dit zijn helemaal jouw kleuren!!!! Wat staat het gaaf!! En wat heerlijk dat jullie weer samen aan het vilten zijn geweest! Súper, weer lekker nagenieten hiervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat heerlijk, zo'n dag samen. En wat een mooie viltcreaties hebben jullie gemaakt. En die foto van jullie....super. En die sjaal met al dat moois. Wat een heerlijkheden. Groetjes, Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige vilten sjaals!! Het gebreid exemplaar is ook heel mooi gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige sjaals, Jolette! Die blauwe is echt prachtig van kleur! Gezellig zo'n dagje bij Janine!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige sjaal, prachtige kleuren! En hij staat je heel goed!
    En een mooi cadeau, je bent verwend, leuk hoor.
    Groetjes van Yvon

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter laat!
Bedankt!

Nice to see your comment!
Thanks!

Jolette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...