zondag 9 september 2012

Fotogedoe





Woensdag ben ik begonnen met een fotocursus.
Ik kreeg hem van onze dochter en samen met haar ga ik om de 2 weken, 10 lessen volgen bij Fotoklasje 
[ kan er ook niks aan doen...zo heet het nu eenmaal...] 
De eerste les was erg leuk!
Als jullie het leuk vinden kunnen jullie mee genieten want ik heb hier een blog voor gemaakt   die je hier klik kunt vinden!
Je kunt ook op de banner klikken...

                                                                             Jolette 

ps  Ben nog niet erg gelukkig met de nieuwe Blogger interface...merk dat heel veel dingen 
[bv centreren] niet werkt!
Bij jullie wel?


4 opmerkingen:

  1. Dit lijkt me leuk om met je dochter een cursus te volgen.
    Jouw foto's vind ik héél mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Eens je tekst knippen en weer plakken, meestal gaat centreren dan weer wel. Ik had er gisteren ook problemen mee. In de html kun je daar ook aan werken, als het niet lukt, maar dat is nogal ingewikkeld :)
    Die fotoblog gaan we volgen natuurlijk. Mooie banner!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat lijkt me dat leuk, zo'n fotocursus. Ik kan helaas niet op jouw fotoblog komen. Zal het een volgende keer weer eens proberen. Wil de foto's graag volgen. Groetjes, Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter laat!
Bedankt!

Nice to see your comment!
Thanks!

Jolette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...