zaterdag 15 september 2012

Tea cozie 2


Vandaag de tweede Tea Cozie die ik op vakantie in de Provence gemaakt heb.
Deze heb ik gevilt, heerlijk in de schaduw onder de bomen, want het was die dag erg warm.
Op een klein tafeltje, handen tekort om de nog losse wol op zijn plek te houden bij iedere windvlaag....



Uiteindelijk maar even in de tent gaan zitten om de wol uit te leggen en nat te maken en toen heel de handel weer verhuist naar buiten!
Allemaal een fijn weekend,

Jolette

Wil je mijn andere Tea Cozie nog een zien?
Klik dan hier 

8 opmerkingen:

  1. Dit ziet er zo mooi en gezellig uit.Mooie kleuren. Groetjes,Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ook weer mooi!
    en meteen een leuke herinnering
    ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze is ook heel erg mooi! Maar voorkeur gaat uit naar deze met de staartjes...Die vond ik echt TE GEK...

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hihi, wat een leuk idee :-)
    Je ook een fijn weekend gewenst.
    Groetjes
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zijn je teacozies geweldig, Jolette. Had al eerder commentaar willen geven, maar mijn computer lag er weer eens uit. Maar ze zijn super, en leuk die fotocursus. Ik zie al prachtige foto's voorbijkomen. Veel succes.
    Heel veel groetjes van
    Ini

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter laat!
Bedankt!

Nice to see your comment!
Thanks!

Jolette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...