vrijdag 7 september 2012

Tea Cozie




In de vakantie heb ik me uitgeleefd op het maken van  Tea Cozies.
Een ervan heb ik gebreid met de viltwol die ik van Janine gekregen had,Klik .
Thuis in de wasmachine heb ik hem gevilt.
Het patroon komt uit dit  klik boek, dat ik in Schotland gekocht heb.
Ik heb er nog twee gemaakt....die komen een andere keer langs....
Volgens manlief waren wij de enige kampeerders in een tent met een heuse theepot met theemuts, want ik ben hem meteen gaan gebruiken toen hij gebreid was!

Fijn weekend,

Jolette

 




14 opmerkingen:

  1. Wat een creatief idee en bijzonder mooi uitgevoerd!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jemig, Jolette, wat ziet dit er ontzettend leuk uit.
    Je wordt er gelijk vrolijk van als je dit ziet.
    Fijn weekend en groetjes
    Gery

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hier moet een mens blij van worden, wat een vrolijk jasje voor je theepot!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat grappig met die"wormpjes"
    groetjes,imke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat super leuk zeg!!
    echt gaaf!
    daar word je vrolijk van
    geef mij maar een kopje thee!!
    groetjes ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ziet dat er ontzettend leuk uit, Jolette! Zo wordt thee drinken een feestje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit is gaaf Jolette. Wat een super werkje om de theepot. Schitterend.
    groetjes en fijn weekend
    Marja
    (marjscreativity)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat heet dan kamperen in stijl, wow! HEEL mooi mutsje voor je pot!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hi hi hi, wat ziet dit er onwijs grappig uit! Onwijs gave theepot, in leuke kleuren.
    Fijn weekend, groetjes van Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  10. haha geweldig je verhaal dat jullie de enige waren op de zomerse camping met een theemuts ;) Wat zal dat lastig zijn geweest om te maken met die rare vormen die leuk op de schenktuit lijken. Eigenlijk zou je theepot een bijpassend kleurtje moeten hebben, maar das vast niet gezond om 'm te bewerken met verf. Zo steekt het mooie theejasje wel mooi af, wat heb je het trouwens netjes gemaakt, zo recht loopt alles!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dit is een hele mooi theemuts. Die theepot heeft een uitsraling met dat jasje aan. Zoiets van: ik ben een eigenwijze theepot. Net een theepot uit een verhaaltje...

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mijn oma had een theemuts van de DE zegeltjes (die een apart geluid maakte als je hem dichtdeed), maar dit is pas een echte theemuts.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter laat!
Bedankt!

Nice to see your comment!
Thanks!

Jolette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...