zondag 23 september 2012

Weer eens een kaartje


Na lange tijd weer eens een kaartje gemaakt!
De inspiratie heeft me de laatste tijd wat in de steek gelaten, maar langzamerhand begint er weer wat te borrelen.
Ik merk wel dat kinderen en kleinkinderen steeds meer tijd op slokken, wat ik ook heerlijk en erg leuk vind!
Met de fotocursus, die ik samen met Jasmijn aan het volgen ben, zorgt dat er wel voor dat er minder tijd over blijft om mijn hobbyhok in te duiken!
Dit kaartje maakte ik voor een collega....zou willen dat ik er nog heel veel voor haar kon maken, helaas zal dat niet het geval zijn...
De bloemen heb ik ingekleurd met potloden, en wat flowersoft gebruikt op de paarse.
Fijne zondag,

Jolette

Stempel:Penny Black

Jolette

14 opmerkingen:

  1. Het is een erg mooi kaartje! Klinkt(lees) alleen niet zo vrolijk.
    Fijne zondag Miek

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Al mag het niet zo vrolijk zijn wat Miek zegt, wel heel erg stijlvol. Ik vind hem echt heel mooi.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel mooi kaartje wellicht voor een heel dierbaar iemand.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Jolette!
    Uit ervaring met een oud collega en goede vriendin die ik zelf heb, in waarschijnlijk soortgelijke situatie als ik het van jou lees, weet ik heel zeker dat jouw kaart op prijs wordt gesteld.
    Veel sterkte, ik weet ik hoe het je kan aangrijpen.
    Lieve groetjes van Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg mooie kaart Jolette. Echt prachtige kleuren ook. En je bloemenfoto's vind ik ook wooooow!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig en een bijzondere kaart. gr.
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  7. En wat voor een kaartje. Om blijer van te worden. Groetjes, Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mooi jolette,
    jose zal er vast van genieten
    ik vind de flower soft erg mooi er op
    gr ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig kaartje Jolette. Al is het voor een niet al te prettige gelegenheid, wat ik hieruit begrijp. Maar het zal zeker heel erg gewaardeerd worden.
    Heel veel groetjes van
    Ini

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een stijlvolle zelfgemaakte kaart geeft op moeilijke momenten altijd troost...

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een verrassende kleurencombinatie ... érg mooi!! Prachtig!! Deze zou je eigenlijk in meer kleuren moeten maken, is echt érg mooi hoe je de achtergrond gemaakt hebt met heel fijntjes de bloemen in de hoek en het randje, erg mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter laat!
Bedankt!

Nice to see your comment!
Thanks!

Jolette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...