maandag 22 oktober 2012

25 jaar





Kaartje voor een vriendin die 25 jaar getouwd is!
Navul Adirondack inkt op een craftsheet met wat water.



Ook nog wat zoutkorrels erop gestrooid.
Hartjes gestempeld en met foam opgeplakt.
Wel suffig...stuurde ik het kaartje op zonder er iets in te schrijven, zo druk bezig met kaartje maken, op de foto zetten, enveloppe schrijven want het kaartje moest op tijd op de post en nog wat andere dingen....Multi tasken gaat me toch niet al te best af kennelijk!!!

Jolette

Stempels: Different Colors, Hero Arts, Artemio


21 opmerkingen:

  1. Schitterend Jolette. Wat een prachtige samenstelling en kleur.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha de tekst vergeten dat zou mij nou noooooit overkomen hahaha(ook dus)
    maar je kaart is weer subliem!
    doeg
    ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I love it, awesome combination of colors and stamps.
    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig zeg, hele mooie kleuren en het gouden randje vind ik ook erg mooi. Leuk idee om zo de hartjes aan een lintje te laten bungelen!
    Groet, Wanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha,ha,maar ze zullen beslist weten van wie deze mooi kaart komt! gr.
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind anders wel dat jouw handschrift er op staat aan de voorkant hoor. Een echte Jolette kaart, dat zal je vriendin ook gezien hebben :) Hééééél mooi, echt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie kaart Jolette! Prachtige kleuren, heel leuk met de hartjes en 25 aan de koortjes. En dat je er geen boodschap in hebt geschreven .... de voorkant van de kaart zegt genoeg, en met zo'n prachtige kaart is dat je vast snel vergeven!
    Groetjes van Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fantastic - love the color combination and the golden dots.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi!!! Heel mooie kleur. De gouden accenten onderaan geven de kaart een meerwaarde.
    En de vriendin zal inderdaad vlug weten van wie de kaart komt.

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart, mooie achtergrond, prachtige kleuren. En ja dat herken ik wel hahaha.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh Jolette dit zijn echt JOUW kleurtjes, jammer, want ik vind ze ook zo prachtig!! (ik wil zo oooooooook ☺☺☺) helemaal mooi, dat dieppaarse erachter, fantastische combi..

    dat kaartje maken en dan vergeten er wat in te zetten, dat klinkt me bekend in de oren hahaha, gelukkig weet de afzender meestal wel wie er creatief met kaartjes is !

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een echte Jolettekaart. Schitterend!! Het zou jammer zijn als de ontvanger nooit te weten zou komen dat jij dit moois hebt gemaakt. Groetjes, Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Haha, je bent me er eentje, maar goed, ik zou wel weten dat het jou kaart was, ik vind hem heeeeeeeel eeg mooi, wat een kleur, geweldig hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie kaart, Jolette! Mooie kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Echt jouw kleuren Jolette. Prachtig. Leuk met die bungelende hartjes en 25. Dat tikkeltje goud maakt het extra feestelijk. En wat een tekst er nou toe als je zo'n schitterende kaart krijgt!
    Heel veel groetjes van
    Ini

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Haha, zou zomaar ook eens bij mij kunnen gebeuren hoor, vergeten iets in de kaart te schrijven.
    Volgens mij wisten je vrienden wel van wie dit prachtige kaartje kwam hoor het is nl. weer een " echte Jolette",
    mooi effekt met de inkt met zoutkorrels.
    Je mini verjaardagsfeestje vind ik ook een top-idee, heb ik meteen als ideetje opgeslagen, zo schattig, leuk bedacht!
    Alvast een fijn weekend
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een prachtige kaart met fijne 'gouden' details.
    Een super verjaardagskaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. prachtige kleuerencombi, leuk die hartjes en suergave achtergrond. Kortom een plaatje van een kaart. Zo een wordt vast herkend door de feestende ontvangers :)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. prachtige achtergrond! Prachtige kaart en wat leuk om die hartjes zo als ballonnetjes op de kaart te plaatsen, erg mooie kleurcombinatie ook!!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter laat!
Bedankt!

Nice to see your comment!
Thanks!

Jolette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...