zondag 18 november 2012

Slofjes en post




Wat is dat toch leuk....
Lieve post in de brievenbus omdat we weer een kleinkind hebben gekregen!
Van  Ineke, Janine, Ini en Anneke  kreeg ik deze mooie kaarten!!!


Omdat de winter voor de deur staat ook nog wat slofjes gebreid voor Siem.
2 paar met dit patroontje klik
Het andere paar had ik al gegeven en toen bedacht ik me dat ik daar nog geen foto van gemaakt had...
Ben je oma, wordt je ook nog vergeetachtig...!
Maar ze zien er ongeveer uit zoals op het patroontje.


 
Dit garen met die bolletjes vond ik erg grappig, maar erg fijn om mee te breien vond ik het niet.
Uiteindelijk is het helemaal goed gekomen zoals jullie zien!

Jolette

10 opmerkingen:

  1. Super leuke slofjes, heel mooie wol. Is inderdaad helemaal goed gekomen! Mooie kleurtjes ook. Supermooi voor mini voetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuke slofjes, vind het garen helemaal te gek.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een super gave sloffjes zeg!
    zullen siem vast lekker warm houden!
    gr ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattige slofjes zeg! mooie kaarten ook die je kreeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een dotjes. Maar inderdaad lijkt het me lastig breien. Maar goed, dan heb je wel wat.Toch handig, een kleinzoon (ha, ha), kan je in je favoriete kleuren blijven.
    Heel veel groetjes van
    Ini

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ach wat zijn ze lief je slofjes, en wat een leuk garen!!! Super leuk Jolette, en ja, lieve omas krijgen kaarten neit waar ;)))))

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke post heb je gekregen en wat een schattige slofjes! haha nou, behalve de vergeetachtigheid lijk je allebehalve op een steriotype oma met knot en gebreide stola om en een kromme rug en een wandelstok :) :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ooh, wat een beeldschone kleinzoon met een prachtige naam. Van harte gefeliciteerd Jolette. Dit is genieten he? En wat een leuk idee om de sokjes met dit garen te breien. Heeft een mooie stoere uitstraling. Lieve groetjes, Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja hoor.....oma's breien...en....zijn vergeetachtig haha!
    Lieve post heb je gekregen en wat een heerlijke slofjes, die Siem boft maar met zo'n creatieve, vergeetachtige oma!
    Fijn weekend
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hartelijk gefeliciteerd, oma!!! Leuke dinge heb ik gekregen, super :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter laat!
Bedankt!

Nice to see your comment!
Thanks!

Jolette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...