vrijdag 14 december 2012

Kerstman 2 van Paula Versnick

 


Ik had beloofd nog andere origami  kerstmannetjes te laten zien....
Deze zijn van Paula Versnick en zijn eigenlijk heel bijzonder vind ik, ze worden gemaakt met slechts 2 vouwen!!!
Een heel knap ontwerp!
Super simpel....als je het zelf wil proberen kijk dan even hier Klik!


De mannetjes op het label zijn gevouwen van blaadjes van 1.5x 1,5 cm.




De 3 staande  kerstmannetjes van 3,75x 3,75 cm en de grote kerstman van 7,5x 7,5 cm.

 



Hier Klik zie je mijn andere kerstmannetjes en ik ben van plan er nog meer te laten zien....



Jullie zien dat mijn banner een metamorfose heeft ondergaan.
Godelieve [Stamping Mathilda] heeft deze recycled banner gemaakt en je mag hem downloaden voor eigen gebruik. Kijk hier Klik
Vond ik wel leuk om te doen en heb toen mijn gevouwen kerstmannetjes in de huisjes gezet!

Jolette






11 opmerkingen:

  1. heel leuk! en ik kreeg ook al zo'n leuk kerstmannetjes!!
    thanks
    fijn weekend hoor
    gr ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. just GREAT Jolette! WOW... such a simple folding ..but such a great effect!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat gaaf! ik heb al een kerstman van jou in het echt gezien :) dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk zo'n abstracte kerstmannetjes. Zo'n vouwsel zou mij misschien ook nog lukken :) Prachtig allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er prachtig uit en mijn kerstmannetjes hangen hier ook te pronken

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kerstmannetjes. Ongelooflijk dat dit met 2 vouwen kan.
    Mooi label!
    Heel leuk dat je de kerstbanner hebt voorzien van je eigen kerstmannetjes! Echt jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nog steeds een strak ontwerp, die 2vouwige kerstman. Ik ben benieuwd naar de paashaasjes in de volgende banner :).

    BeantwoordenVerwijderen
  8. haha, kom net van Cynnie, die had ook al die banner, dacht al, zou Godelieve ze uitdelen ☺ maare, het ziet er ook erg leuk uit met jou eigen kerstmannetjes achter de ramen. en deze hier zijn geweldig mooi, leuke en weer zo Jolette, super meid!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi, die banner met jouw kerstmannetjes achter de ramen. Heel leuk label!

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk hoor al die kerst-vouwsels! Voor jou fijne dagen en een bijzonder 2013 gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter laat!
Bedankt!

Nice to see your comment!
Thanks!

Jolette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...