zondag 23 december 2012

Kerstman 4: Hideo Komatsu



 Kerstman nr 4 is ook een ruimtelijk kerstmannetje.
Ik kreeg de diagrammen  weer van Francois klik.





Ik maakte er een van een blaadje van 7,5x 7,5 cm en een van een blaadje van 3,75x 3,75 cm.









Die was toen groot.....of klein genoeg om in een luciferdoosje te passen....!

Is het bij jullie ook zo'n donker weer? Echt de donkere dagen voor kerstmis, heerlijk om lekker thuis te blijven en bv kerstmannetjes te vouwen.....
Wil je mijn kerstman doosjes nog zien die ik gisteren postte?
Kijk dan hier klik...

Jolette




Het stempeltje van het  kerstboompje is van morningstar stamps!

9 opmerkingen:

  1. wat een kleine mannetjes kun jij vouwen! Naast de mini in het doosje lijkt de kerstman die ernaast staat wel een reus en zelfs die moet al heel klein zijn als je met 7,5cm bent begonnen.
    Superleuk doosje Jolette, ik ben vol bewondering!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeetje, zooooo klein. Wat een priegelwerk!
    Supermooi!!! Prachtig luciferdoosje ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. super leuk echt waar!
    ze lijken helemaal niet klein tot je nadenkt hoe groot een lucifer doosje is haha
    doeg
    fijne gezellige freubel dagen in het donker!
    gr ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. In een lucifer doosje past????? Waaaaahhhhhhhhtttt, boh, nog groter kunst en bewondering van mijn kant!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tja hier 18 km van je vandaan hetzelfde regenweer haha.
    Heerlijk al die kerstmannetjes op je blog!
    Deze vind ik echt fantastisch in dat doosje!
    Fijne kerstdagen!
    Liefs Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat schattig Jolette! Fijne dagen en groet,
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat een súper leuk doosje!! Ge wel dig leuk om elk jaar neer te zetten met dat leuke ieniemienie kerstmannetje en de leuke belletjes en het mooie groen en de mooie voorkant van het doosje, wat heb je dit geweldig leuk gemaakt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. En ik maar denken dat er maar 1 kerstman is....;). Voor iedereen prettige feestdagen en een goed 2013.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter laat!
Bedankt!

Nice to see your comment!
Thanks!

Jolette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...