maandag 24 december 2012

Kerstman 5: Jun Maekawa


 


 Vandaag de laatste origami kerstman....kan nog wel even doorgaan want er zijn erg veel kerstmannetjes die je kunt vouwen heb ik ontdekt.
Maar ik heb er nu genoeg gevonden en gemaakt, tijd voor weer eens iets anders!
Nu eerst genieten van een paar heerlijke kerstdagen!





Deze tag heb ik verstuurd als kerstkaart dit jaar.
Het kerstmannetje heb ik gevouwen van een blaadje van 7,x 7,5 cm.
Een stempeltje van Marianne Design en  een sterponsje...dat is alles wat ik gebruikt heb, samen met wat touw en bakers twine!


Voor iedereen:

Hele fijne kerstdagen!

Jolette







9 opmerkingen:

  1. Ik heb zo'n geweldig leuk kerstmannetje hier hangen, vind hem echt ontzettend leuk! Dank je wel Jolette.
    Fijne Kerst!
    Groetjes van Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Your tags are fabulous. A Merry Christmas to you and yours.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hier hangt ook zo'n mooi label. Dank je wel Jolette!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt prachtig Jolette! Ik was ook een gelukkige ontvanger van zo'n mooi label. Dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. tis gewoon een súpertag!! Ik geniet er nog elke keer van als ik tv kijk, het label staat nl naast de tv :) en ik kijk nogal veel tv deze dagen haha!! Heel fijne kerstdagen wens ik jou ook toe!! groetjes van Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hhhaaaaa daar is ie, meid wat een super creatie aakte je weer, en ik moet het wel zeggen hoor.... je foto's worden steeds profier, hoor ☺ kei mooie composities!! Fijne feestdagen, lieve groeten van Janine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. he die ken ik!
    hij is super leuk en heeft tot vandaag op de eetafel gestaan!
    nu zit ie bij de rest van de kaartje
    maar hij is super leuk!
    gr ineke
    oja wat een super leuke omslagfoto heb je
    heb je die zelf gemaakt=

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw weer zo'n knap kerstmannetje!
    Ook toevallig ik heb ook tags met bakers twine en touw bovenaan gemaakt haha.
    Fijne laatste week van het jaar!
    Liefs Maia

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter laat!
Bedankt!

Nice to see your comment!
Thanks!

Jolette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...