zaterdag 5 januari 2013

30 jaar






Onze tweede dochter, Nienke, is vandaag 30 jaar geworden!
Net als voor onze oudste dochter klik, heb ik voor haar een album gemaakt....
Dit keer een mini album!
Tijdens het zoeken naar foto's vond ik een stapeltje pasfoto's die door de schoolfotograaf ooit gemaakt zijn.
Ik vond het wel grappig om die te gebruiken.
Ik maakte dit boekje bijna op dezelfde manier als dit albumpje klik.
Het meet 4,5 x 4,5 cm.
De fotootjes zitten met washi tape vastgeplakt, op het kaftje ook een paar washi accentjes.
Fijn weekend verder,

Jolette















17 opmerkingen:

  1. allereerst gefelciteerd met je dochter!
    en wat een leuk kado!
    schitterende herinneringen!
    liefs ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat met je dochter!
    Wat leuk zo'n miniboekje en wat een fleurige mode was er destijds he, lijkt helemaal nog niet zp lang geleden.
    Mooi met dat tape!
    Jullie ook nog een fijn weekend!
    Liefs Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk kadootje Jolette. Prachtig boekje. Ik heb ook nog een resem van die fotootjes, niet wegdoen dus. Leuk idee om die pasfoto's in een boekje te doen. Mooie tape accenten ook, helemaal mooi!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met de 30e verjaardag van je dochter!
    Ontzettend mooi boekje Jolette! En een heel leuk idee, ze was er vast heel blij mee.
    Fijne dag, fijn weekend, groetjes van Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een ontzettend leuk albumpje zeg! Gefeliciteerd met je dochter!
    Gezellig weekend, groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd! Wat een schattig boekje! Leuk dat je die pasfoto's vond en gebruikte. Ze zal er blij mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. gefeliciteerd met je dochter.
    je hebt een superleuk boekje gemaakt!
    groetjes
    Evelyn

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Proficiat meid!! Heerlijk hé, zo kunnen freubelen voor je kinderen, en dit boekje is prachtig!!! Maar ik moet het weer zeggen, je foto's van je kunstwerken worden steeds mooier en profi hoor!!! Heb je een studiootje gemaakt ;))

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Proficiat voor je dochter. Wat een mooi boekje. Een echt koesterboeke! Zal ze vast heel blij mee zijn.

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Proficiat aan de jarige!
    Mooi cadeau krijgt ze : een boekje dat blinkt van originaliteit!!!
    Ik geniet ook van de duidelijke foto's; een kunst op zich.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw Jolette, gefeliciteerd! En wat een prachtkado, dat zijn echt van die dingen die gekoesterd worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd met je dochter. Enig boekje met superleuke herinneringen. Prachtig.
    Heel veel groetjes van
    Ini

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Van harte met je dochter. En wat een leuk idee om zo'n pracht boekje te maken en te geven.Zoiets is zo waardevol. Lieve greotjes, Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nog van harte gefeliciteerd met je dochter!! En wat een schattig boekje, nou ja schattig, ook wel weer een beetje stoer. Het is gewoon een gaaf boekje :) Echt een onbetaalbaar prachtig cadeau heb je gemaakt met een super gave voor en achterkant!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi,
    Ziet er mooi uit zeg!! Ik ben momenteel net zoiets aan het maken, maar ik vroeg me af hoe je er zo mooi die ring doorheen krijgt... zou je dat aan mij willen mailen? dat kan op me.maree[at]live.nl
    Alvast heel erg bedankt! En ik ga nog even verder rondneuzen op je blog!
    groetjes,
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik dacht dat ik hier een berichtje had achtergelaten, maar blijkbaar istie niet aangekomen! Wat gaaf, dit boekje. Kan je ook uitleggen hoe je zo'n ring door het gaatje van die bladzijden krijgt?? (dat is nl. het probleem waar ik tegen aanloop bij het maken van een boekje)
    groetjes,
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een superorigineel idee, zal je dochter blij mee zijn :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter laat!
Bedankt!

Nice to see your comment!
Thanks!

Jolette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...