zondag 10 februari 2013


14 opmerkingen:

  1. Hee meiske, weet dat ik aan je denk, dikke knuffel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sterkte voor jou en je familie Jolette.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, wat kan dat onwerkelijk voelen, al wil je verstand wel anders..veel sterkte gewenst! (prachtige foto)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel veel sterkte voor jou en je familie Jolette. Je maakte een mooi eerbetoon.
    liefs, Dymphie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit droeve nieuws heb je op een prachtige manier verwoord.
    Veel sterkte in de komende dagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel veel sterkte voor jou en je familie. Ik denk aan jullie! Liefs Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ooh, niet zo'n leuk nieuws hier. Ook ik wil jouw en je familie veel sterkte wensen! Mooie tekst en foto!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige tekst en foto Jolette!
    Heel veel sterkte samen!
    Liefs Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gevoel en verstand gaan niet altijd samen he?! Een gevecht soms. Een gemis van een fijn en dierbaar mens. Ik wens je/jullie heel veel sterkte toe en denk aan je. Lieve groetjes, Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat mooi...heb veel steun aan elkaar en je herinneringen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie woorden en een prachtige foto bij een droevig bericht. Ik wens jou en je familie veel sterkte toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jolette, nog gecondoleerd met het verlies van je schoonmoeder. Sorry dat ik wat laat ben, maar heb dit bericht even gemist.
    Nog heel veel sterkte, ook voor de andere familieleden.
    Heel veel groetjes van
    Ini

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter laat!
Bedankt!

Nice to see your comment!
Thanks!

Jolette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...