donderdag 28 februari 2013

Harmonica boekje




Ik zei jullie al een keer dat ik origami toch wel erg leuk vind....
Dus wat stempel en kleur -werk gecombineerd met het vouwen van een harmonica boekje.
Het is ongeveer 5 x 5 cm groot.




De binnenkant is gevouwen van 7 blaadjes van 15 x 15 cm.
Voor erin ook nog een paar kleine tags gemaakt van hetzelfde papier.
Het ontwerp van de binnenkant is van Ayako Kawate, de pijl is een ontwerp van Paulo Mulatinho.

Jolette 
  

ps voor degene die het zelf willen proberen...: 

klik hier 





Op de achterkant nog een klein vlindertje naar traditioneel ontwerp!

19 opmerkingen:

  1. Erg leuk Jolette! Hoe krijg je dat zo mooi gevouwen? Petje af!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat leuk weer, zo klein en toch zo duidelijke wat je maakt!
    knap!
    gr ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een tof gevouwen boekje met een mooie fleurige kaft.
    Oog voor detail én handige vingers heb je!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. en dit is nu van mij, ik ben zo blij weer met jou boekje, want je maakt zulke leuke dingen, echte hebbedingetjes.... nu van mij. bedankt meid!! Lieve groeten. Janine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow wat een knap staaltje vouw werk, schitterend!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. als dit geen pareltje is weet ik het niet meer :) Wat een schitterend mooi gevouwen 'bewaarboek'. Echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit is dus helemaal mijn ding! Geweldig mooi. Heb het meteen uitgeprobeerd en hij lukte aardig heel goed filmpje op youtube:))

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wat een gaaf boekje! Ik lees bij Miek over een link op you tube, ga ik zeker opzoeken en het zelf proberen, helemaal super leuk is dit boekje! Dank je wel voor dit prachtige inspirerende en mooi gefotografeerde blogbericht!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit vind ik heel erg leuk.ik ga snel op youtube kijken.
    groetjes van imke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Voor degene die willen:

      http://www.origamispirit.com/2012/02/how-to-organize-unruly-desktop-nicknacks-in-style/

      Succes....het is niet zo moeilijk!!!
      Groetjes,

      Jolette

      Verwijderen
  10. Hoi Jolette,
    wat een werk! Prachtig :-)
    Fijn weekend.
    Groetjes
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterend boekje en mooi van kleur!
    Dat ga ik zeker een keer proberen dank je voor de link.
    Dat vlindertje gebruik ik ook vaak in vriendenboekjes leuk!
    Fijne zondag
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtig boekje! mooie kleuren! En daar kun je hele leuke kaartjes indoen! Leuk idee, Jolette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jolette, een schitterend boekje. Heb het in het echt kunnen bewonderen. Heel kunstig, zoals altijd.
    Fijne zondag,
    Ini

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow, supermooi! Prachtig en precies vouwwerk, mooie versiering van de kaft en helemaal mijn kleuren :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Geweldig mooi boekje!!! Wat is het prachtig, zo mooi klein, mooie kaft!
    Dank voor de link, wil ik zeker ook een keer proberen. Maar zo mooi als die van jou gaat het vast niet worden.
    Groetjes van Yvon

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter laat!
Bedankt!

Nice to see your comment!
Thanks!

Jolette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...