zaterdag 16 februari 2013

Kaarten





Rare week deze week....Met een heleboel post.
Zo kan het dat er aan de ene kant van de kamer allemaal condoleance kaarten staan en aan de andere kant allemaal verjaardags kaarten.
Beetje erg dubbel allemaal....
Maar zo hartverwarmend, al die lieve reacties op het overlijden van onze (schoon)moeder en oma.

En dan ineens lagen er donderdag, gisteren en vandaag een heleboel kaarten voor mijn verjaardag!
Die maakten dat ik toch het gevoel had een beetje jarig te zijn....

Dymphie, Marleen, Yvon, Anneke, Ini, Janine, Ank en Hermine heel hartelijk bedankt voor alle lieve kaarten die ik van jullie mocht ontvangen!

Jolette


7 opmerkingen:

  1. Ja meid een heel dubbel gevoel, we hebben het niet voor het zeggen hoe het allemaal lopen kan, maar fijn dat je toch een beetje je verjaardag vieren kon, lieve groeten van mij, Janine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd! ook al voelt het dubbel.. Wat een mooie kaarten van al die lieverds. gr.
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat Jolette, inderdaad raar dit idee, het leven gaat door maar het voelt dubbel natuurlijk zo kort na elkaar.
    Ik wens je een heel fijn weekend
    Liefs Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Inderdaad, een hele rare week voor jullie. In één week je schoonmoeder verliezen, maar ook jarig zijn, heel dubbel.
    Ik hoop dat alle kaartjes een beetje hebben bijgedragen tot het warme gevoel dat we je toedragen. Fijn dat je je toch een klein beetje jarig voelde.
    Lieve groetjes van Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het moet een vreemde week geweest zijn. Ben blij voor je dat je je toch nog een beetje jarig voelde.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geen verjaardag zoals gewoonlijk, had ik wel gedacht...
    Toch een fijn nieuw levensjaar gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Och Jplette, ik hoorde van Janine dat je jarig was...rare week, maar alsnog van harte gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter laat!
Bedankt!

Nice to see your comment!
Thanks!

Jolette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...