donderdag 14 maart 2013

Mini album



Ik ben een trotse oma van 3 kleinzonen!
Maar tot mijn grote schande....of niet, het is maar hoe je het bekijkt, ben ik niet zo'n oma die met foto's loopt te leuren om die aan iedereen te laten zien.
Ook heb ik geen  foto,s in mijn portemonnee...( is dat een afwijking? )
Maar nu kwam ik op Pinterest  ( klik hier ) een leuk albumpje tegen om te vouwen.....kijk dat vind ik dan wel weer leuk!!!
Het is in gevouwen toestand 10 x 10 cm dus dat kan wel in mijn tas als het een keer nodig is....
Ik heb niet kunnen ontdekken wie de ontwerper is, dus als iemand dat mocht weten, mail me dan even?
Op de buitenkant wat stempelwerk om het een beetje op te leuken.
Een stempel van een boefje op een boekje met boefjes....vond ik wel grappig!

Jolette

 Stempels: Stampotique, Sirius ( stipjes )







15 opmerkingen:

  1. Supermooi Jolette! Echt iets voor jou om een gevouwen boekje te maken. Ook nèt genoeg gestempeld op de kaft.
    Nu heb je je schatten altijd bij :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. such a funny and beautiful idea Jolette! adorable!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat leuk!
    en gelukkig, ik zie je kleinkinderen regelmatig
    het zijn schatten!!

    doeg ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jolette wat is dit gaaf. En zeker ga ik even kijken want ja ook ik ben zo'n trotse oma, al zijn ze inmiddels wat groter.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oww wat een droppies, superleuk zo'n showboekje Jolette!

    Bij mijn weten heeft Hedi Kyle zo'n soort boek ontworpen, zij noemde het 'blizzard book'. Als je daar op zoekt, in Google ofzo, kom je er veel tegen. Op Pinterest heb ik een link naar een rekenmodel om allerlei varianten te kunnen maken, zoek ik voor je op.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. natuurlijk keek ik weer niet goed, in de 'blizzard' kun je ook een foto kwijt en het blijft best goed zitten, maar het is niet zo'n mooi lijstje als bij jouw boekje. Wel leuk om te maken hoor :)

      Verwijderen
  6. Geweldig, wat leuk, en wat staan de boefjes er super leuk op, enigggggg jolette. Enne, foto's heb ik ook niet in mijn protefeuille maar..... Wel in mijn foon heeeeeeeel veel ;))

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk boekje. Toch wel iets anders dan het standaard fotoboekje. Zo kun je toch met ze pronken.
    Heel veel groetjes van
    Ini

    BeantwoordenVerwijderen
  8. schitterend boekje, ik heb geen kleinkinderen, wel een dochter, maar ook geen foto's in mn portomonnee,haha. Maar dit gevouwen boekje is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het boekje is heel mooi en de inhoud is schitterend!
    Met zulke toffe kleinkinderen mag je wel pronken hoor; nu zitten ze niet alleen in je portefeuille maar ook op internet!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je hebt er een prachtig boekje van gemaakt! De foto's staan er ook heel leuk in, guitige koppies! Zo kun je pronken met je kleinkinderen én met je boekje!
    Fijn weekend, groetjes van Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Toch overstag gegaan voor een fotomapje dus. En gelijk heb je, zon'n prachtig boekje! Niet te geloven dat je dit vouwde. Mooi stempelwerk, leuk papier, schattig lintje en de jongetjes binnenin stelen natuurlijk helemaal de show :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk! En het boefje past perfect! Wat zul je hier een plezier bij gehad hebben met het maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel leuk boekje met dat boefje. Nu kan je de foto's tonen in stijl...

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig boekje voor prachtige kleinkinderen!!!Heel mooie stempelwerk!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter laat!
Bedankt!

Nice to see your comment!
Thanks!

Jolette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...