dinsdag 5 maart 2013

Viooltje


   

De lente komt eraan, dus heb ik een paar kaarten gemaakt met gevouwen bloemetjes! 
Om te beginnen viooltjes.... 
De ontwerper van het viooltje kon ik niet achterhalen, de blaadjes zijn een traditioneel ontwerp.
Ik heb gevouwen met gekleurd kraft inpakpapier, waar je erg fijn mee kunt vouwen!
Ook nog eens dubbelzijdig gekleurd dus dat is helemaal leuk als je twee kanten van het papier te zien krijgt!
De andere kaarten laat ik jullie later deze week goed  zien...

Jolette

Stempel: Stampinback



17 opmerkingen:

  1. in deze herken ik niet echt een viooltje, maar dat zal wel aan mij (n oogjes) liggen, wel erg mooi (en een flink gepriegel, lijkt me, die kleine delen??) Mooie achtergrondjes ook!!

    Die andere twee zien er ook veelbelovend uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuke lente kaartjes, past helemaal bij mijn gevoel!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn echt prachtig Jolette! Echt leuk, in die frisse kleuren.
    De viooltjes zijn al top! Ik kijk uit naar de andere kaarten. De close-up van de achtergrond laat ook zien hoe mooi die wel is.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. GEWELDIG!!!!!! Heb het gelijk gepint. Meid wat is dit mooi, je bent zo de origami kwien ;)) MOOOOOOOOOOIIIIII.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. SUPER GAAF ik ben hier helemaal weg van . Die mooi matchende achtergrong helemaal top.!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige voorjaarskaartjes Jolette. Ze zien er super uit. Echt schattig.
    heel veel groetjes van
    Ini

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat leuk!!..dat origami lijkt me ook geweldig om eens te doen.

    groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig gevouwen lentebloemen op een schitterende achtergrond!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik kan blijven kijken want wat ik ineens zie dat de rand van het kaartje ook een beetje blauw heeft! Het zijn prachtige kaartjes maar dat had ik hierboven ook al gezegd.! HI!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wow dat ziet er schitterend uit, je kunt echt toveren met papier!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Woww, dat is mooi, echt heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jolette, wat ben je toch een kunstenaar met papier!!!
    Deze kaarten zijn daar ook weer een goed voorbeeld van.
    Ze zien er geweldig uit.
    Groetjes Gery

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat leuk en zo lente!!!
    en dat papier................ daar stop ik de kadootjes in! hihi
    doeg
    ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh Jolette wat vind ik dit ontzettend mooi. Lieve groetjes, Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een geweldig mooi bloementuintje heb je daar staan, het wordt lente!
    Zo mooi fragiel, mooi gevouwen, mooie achtergrond, helemaal goed Jolette!
    Groetjes van Yvon

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter laat!
Bedankt!

Nice to see your comment!
Thanks!

Jolette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...