zondag 24 maart 2013

Voorjaars kransje






Na 2 weken flink gestoeid te hebben met de griep, weer energie om een berichtje te plaatsen.
Dit keer een label dat ik een paar weken geleden al maakte!
Iets bedenken en maken....daar ontbreekt me de puf voor...
Net als iedereen verlang ik naar wat warmer weer en de zon op mijn "kupke"!
Vandaag nog een dagje lekker aansukkelen en morgen gelukkig weer aan het werk!



 

Dit kransje is gemaakt van de molenbasis.
De achterkantjes zijn ingeknipt en naar achteren gevouwen.
Het papier dat ik gebruikt heb, zijn stukjes van 4 x 4 cm uit een oude, op de vlooienmarkt gekochte, encyclopedie.
Eerst bloemetjes gevouwen en daarna kleur gegeven met Distress inkt.


Jolette 




18 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee! Zo simpel en dat zo'n leuk resultaat. Beterschap, iedereen verlangt naar de zon en hogere temperaturen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind jou werk zo mooi, de uitstraling van deze tag is ook weer geweldig! Moooooi,
    Beterschap meid en hopelijk komt inderdaad nu snel de lente!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow dit ziet er weer prachtig uit, zo mooi dat gevouwen kransje, volgens mij ben je een geduldig mens om zulke kleine dingetjes te kunnen maken.
    Fijne zondag verder en hopen op de lente!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig mini kransje Jolette. Heel mooi op de tag! Heel mooi effect met dat boekpapier ook! Stukjes van 4x4 cm, wowwww!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En ik hoop natuurlijk dat die puf vlug mag terugkomen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi jolette
    wat een leuk label zeg!
    super zo in die kleuren
    en dat ene bloempje waar het touwtje door ging helemaal super

    zie je morgen
    doeg ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. That's a wonderful tag, great details and colors.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een werk moet dat geweest zijn, maar wel heel erg mooi! Dat je snel weer fit bent, gr,
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi label en wat een prachtig vouwsel! Mooie kleuren, lopen prachtig in elkaar over, heel mooi!
    Fijn dat je weer genoeg bent opgeknapt om morgen weer aan het werk te gaan, sterkte daarmee en van de week nog maar even rustig aan doen denk ik.
    Groetjes van Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Vervelend dat je ziek bent geweest. Je begint gelukkig weer op te knappen begrijp ik. En ja, dat zonnnetje, daar verlangen we allemaal naar! Wat duurt de winter dit jaar lang.
    Je label is prachtig. Heel leuk die molentjes en prachtige kleuren gebruikt.
    Fijne avond Jolette,
    Ini

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi! En waarschijnlijk veel meer werk aan dan je zou vermoeden...

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super effect met het papier uit een oud boek!
    Heerlijke tag en de afwerking van het rondje is een lief detail dat door iedereen wordt opgemerkt!!!
    Nu nog energie opdoen van een echt zonnetje.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een lekkere voorjaarskleuren!
    Mooie tag, maar ik zou hem niet als boekenlegger durven gebruiken. Zou zonde zijn als hij kapot gaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig kransje met mooie kleuren!

    Fijne Pasen, Jolette!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. gelukkig ben je weer opgeknapt! Een lentezonnetje zou niet verkeerd zijn... jouw label is in ieder geval erg fleurig en mooi, mooi ook hoe je een bloemetje bovenaan het label laat terugkomen. Heel fijne paasdagen wens ik je toe!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Beetje (erg) laat, maar wel gemeend :) Wat een supermooi label, leuk om het bloemetje terug te laten komen als topper. Mooi randje gedoedeld en je vouwkunst... yummmm.
    De zon doet je vast goed, geniet er van!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Fijn dat je weer beter bent. Aan de vrolijkheid van jouw kleurgebruik kan het niet liggen vwb sfeer. Prachtig die molentjes op deze manier gebruikt. Volgens mij heb je engelengeduld. Een fijn weekend gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter laat!
Bedankt!

Nice to see your comment!
Thanks!

Jolette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...