zaterdag 20 april 2013

Ringen doosje



Vandaag trouwt onze dochter Jasmijn met haar Joost!
We zijn er een heel weekend zoet mee want het hele gezelschap is neergestreken op een kampeerboerderij waar we gisteren begonnen met een vrij gezellig feest!
Vandaag worden we met een dubbeldekker naar Oirschot gebracht waar ze in het "Echie" worden verbonden!
Om de ringen op een leuke manier af te geven op de plechtigheid heb ik dit doosje gemaakt!
Het ontwerp van het doosje is van Tomoko Fuse.
Ik heb aquarel papier geverfd met paarse inkt en er een doosje van gevouwen.
Daarna weer uit elkaar gehaald om op de zijkanten van het doosje met Versamark te stempelen! ( stempel is van Hero Arts)
Geembost  met rode embossing poeder.





Weer in elkaar gezet....
Toen papier uit een encyclopedie rood geverfd met inkt en er een bloem van gevouwen.
Het ontwerp van de bloem is van Ela Udziela.





Hartjes geponst uit hetzelfde papier en uit een restje aquarel papier twee J 's gestanst.
Het doosje is paars omdat het thema van de bruiloft paars is.
Nu mogen jullie raden wat de kleur van de bruidsjurk is....
Volgende week zal ik het jullie laten zien!!!

Jolette




17 opmerkingen:

  1. Allereerst van harte gefeliciteerd en een hele fijne dag. Ik weet hoe bijzonder het is als je dochter trouwt. De zon schijnt in ieder geval. Je ringendoosje is super. Gave kleuren bij elkaar.
    Fijn weekend
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Rood? :)
    Van harte gefeliciteerd! Je maakte een prachtig ringendoosje, leuk die minihartjes aan het eind van het koord. Nog een heel fijn feestweekend gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi hoor Jolette! Fijne dag toegewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig doosje met een schitterend ornamentje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig doosje voor deze bijzondere gelegenheid. Van harte proficiat Jolette en veel plezier tijdens dit feestweekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooie herinnering zo!
    en ik denk wit!
    doeg ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een speciaal cadeau! Zoiets moois voor je kind mogen maken is ook wel een voorrecht. Gr. Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. gefeliciteerd Jolette, ik hoop dat het een prachtige dag is geweest.
    het ringendoosje is heel fraai!
    groetjes
    Evelyn

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit doosje is alvast een originele manier om de ringen te overhandigen.
    De kleuren vermoeden al dat er nagedacht is over deze gebeurtenis en ik hoop voor jullie allen dat het een prachtige dag is geworden met tal van verrassingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Meid wat is dit weer geweldig, die letters alleen al, wat een werk, zo mooi. Ik weet dat jullie weer een topdag zullen beleven, geniet ervan meid en van harte proficiat!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je dochter boft maar met zo'n creatieve moeder.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Van harte gefeliciteerd!! Ik hoop dat het een prachtfeest werd. In ieder geval, het doosje met de ringen is supermooi en doordacht.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig!!! en van harte gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat ik deze nu net gemist heb.....notabene in mijn dorp die trouwpartij van je dochter.
    Proficiat nog hoor met het mooie bruidspaar, dat moet als moeder wel heel speciaal zijn.
    Wat een origineel idee vanuit een kampeerboerderij trouwen.
    Volgens mij heb ik de dubbeldekker wel gezien tijdens het boodschappen doen.
    Ik keek naar je volgende post zonder eerst deze te lezen en dacht.....dat lijkt wel erg veel op ons oude raadhuis.
    Wij hadden zelf pech toen we 28 jaar geleden trouwden werd die mooie raadskelder net gerestaureerd.
    Heel mooie foto's , geniet lekker na!
    Fijne ( bijna zomer) avond.
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Haha, vergeet ik helemaal de complimenten voor je prachtig bijpassend ringen doosje, erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat heb je dit mooi passend bij de jurk gemaakt en ook weer zo mooi gemaakt, een groots gebaar dit persoonlijke cadeau!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter laat!
Bedankt!

Nice to see your comment!
Thanks!

Jolette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...