woensdag 29 mei 2013

Doosje







 Doosje nummer 3 van de doosjes die ik mee heb genomen naar St. Pli in Reusel.


Op Pinterest kwam ik een doosje tegen met een verhoogd binnen doosje.
Dat vond ik er zo sjiek uit zien dat ik het na heb proberen te maken met een origami doosje.
2x keer hetzelfde doosje van Tomoko Fuse gevouwen, het binnen doosje net een ietsie pietsie kleiner!
De bovenkant van het zwarte doosje naar binnen gevouwen en toen de doosjes in elkaar geschoven en de randen vastgeplakt.
Een bloem op de bovenkant uit Toyo Books.
Het idee van de bloem op de deksel vond ik op deze blog: Lições de Amor: Meditações sobre Você
Hier is zoveel mooie eenvoudige origami te zien!!!
Super.
Ook het papier gebruik vind ik geweldig!
Fijne dag allemaal,

Jolette





12 opmerkingen:

  1. Inderdaad echt chique!! Zo leuk als je dit kan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik *denk* dat dit mijn favoriete doosje is :) Heel sjiek, de rand, het touwtje met de hartjes, het mooie papier: fantastisch!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WOOOW wat een prachtig doosje inderdaad super chique!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik kan alleen maar zeggen GEWELDIG! Meid wat ben je toch een kanjer! Ik ga het pinten hoor ;))

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het doosje ziet heel sjiek uit. Moeten we inderdaad pinnen

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi jolette
    idd erg leuk dat verhoogde randje
    en je papier keuze is weer super!

    gr ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo helemaal af, echt supermooi Jolette!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow dat binnendoosjes en de papierkeuze maakt
    Het schitterend!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een doosje om te pinnen; keimooi afgewerkt!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow, wat een prachtige kleurstelling in je papiergebruik.
    Dit is jouw ook supersjiek gelukt hoor!
    Jemig zeg, wat kun jij mooi vouwen!!!!!
    Groetjes Gery

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter laat!
Bedankt!

Nice to see your comment!
Thanks!

Jolette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...