vrijdag 24 mei 2013

Tomoko Fuse


 


Nog een doosje gemaakt op dezelfde manier als ik deze klik en klik gemaakt heb!


Ik ga morgen naar een vouwdag in Reusel: St. Pli.
Omdat ik het leuk vind om dan wat origami werk van mezelf te laten zien doe ik mee aan de "tentoonstelling..."
Je kunt je spulletjes dan op een tafel laten zien aan de andere origamisten!
Omdat ik 1 doosje zo alleen vind neem ik er 3 mee.
Het ringen doosje is niet meer in mijn bezit, dus heb ik dit doosje gemaakt op ongeveer dezelfde manier als het ringen doosje dat ik voor de bruiloft van onze dochter gemaakt heb.
Eerst het doosje gevouwen, weer uit elkaar gehaald en het aquarel papier gekleurd en bestempeld.
Papier voor de vlindertjes gekleurd en gevouwen [ ontwerp van Ralph Matthews ] daarna op dun draad gezet en bevestigd op de deksel.





Het derde doosje laat ik jullie later deze week zien.
Fijn weekend allemaal,

Jolette

12 opmerkingen:

  1. Wat ben jij toch super creatief
    Schitterend weer
    Gr ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. GEWELDIG!! Meid, wat ben je toch goed, echt prachtig, je zult vast succes hebben morgen, heeel veel plezier in elk geval!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig doosje Jolette erg mooi die vlindertjes op ijzerdraad boven op dat mooie doosje!
    Veel plezier morgen, wellicht kom je Romana ook tegen.
    Fijn weekend!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een supermooi doosje.
    Leuk met aquarelpapier.
    Veel plezier morgen en een fijn weekend gewenst.
    Groetjes, Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De andere twee doosjes zijn prachtig, maar dit is ook weer een beauty!
    Je bent voor mij echt een origamikunstenares.
    Ben wel benieuwd naar eventuele foto's van de "tentoonstelling".
    Vind het geweldig mooi om te zien, wat jullie allemaal maken met deze prachtige en papiervouwkunst.
    Wens je heel veel plezier morgen. Lekker genieten en een fijn weekend.
    Groetjes Gery

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het leuke eraan is dat je het papier zelf kleurt, bestempelt....dat wordt stilaan je handelsmerk! Heel mooi doosje weer. Goed dat je iets meeneemt, je werk mag/moet gezien worden!
    Meer nieuwe vouwsels op komst dus, fijn :)
    Fijne dag morgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Weer een mooi doosje! Veel plezier op de origamidag :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow dit ziet er weer prachtig uit, ze zullen veel bekijks hebben denk ik! Groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel origineel, de combinatie van vlinders en doosje.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Weer een schitterend doosje Jolette. Prachtige kleur en weer zo leuk bestempeld. Je werk mag zeker gezien worden. Hoop dat het een leuke cursus was, maar daar zullen we zeker nog wat van zien.
    Trouwens mooie foto's van je tuin en van je hondje. Het wordt toch ook al een belegen beestje. Geniet er nog maar lekker van.
    Heel veel groetjes en een fijne avond,
    Ini

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter laat!
Bedankt!

Nice to see your comment!
Thanks!

Jolette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...