donderdag 6 juni 2013

Even iets anders


Even bezig met m'n andere hobby....
Zaterdag een macrolens gekocht! [ Voor de kenners: EF 100 mm f/2.8L Macro IS USM van Canon]
Wat is dat ongelofelijk leuk!
Wel moeilijk, moet nog goed oefenen .
Nu het zo lekker weer is en ik veel in de tuin ben zie ik, nu helemaal, van alles vliegen en kruipen.



De hele tijd loop ik van alles op de foto te zetten, wat nog niet meevalt!
Al een heleboel bewogen hommels vastgelegd....
Maar deze Waterjuffers vonden het leuk om voor me te poseren!
Wat een prachtige beestjes zijn het vinden jullie niet!


 

Je gaat door zo'n lens alles veel intenser bestuderen!
Het verslagje van de origami dag in Reusel houden jullie nog tegoed....veel te mooi weer nu om binnen bezig te zijn!!!

Jolette



15 opmerkingen:

  1. Mijn favoriete lens! Ik gebruik ze heel vaak. Daar ga je veel plezier van hebben. Ongelooflijk he, wat je nu allemaal ziet! Dat bewijzen deze prachtige foto's al.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Jolette, dubbel genieten, eerst van het maken van de foto en vervolgens het resultaat, mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. schitterend!
    wil ik ook!!!!
    groetjes ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goed gelukt hoor je foto's!
    Wat een prachtige kleurtjes hebben die libelles!
    Alvast een fijn weekend
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig, Jolette, wat een schitterende foto's zijn dit!!!
    Deze lens heb ik een tijdje te leen gehad van mn buurvrouw, maar wat een feest heb je dan. Je gaat inderdaad opeens alles, maar dan ook alles, met andere ogen bekijken.
    Gefeliciteerd met je mooie lens en ik bewonder graag de volgende serie op je blog, dan kan ik nog ff meegenieten (ik moest de lens helaas weer inleveren :-((
    Veel plezier dit weekend.
    Groetjes Gery

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh mèn, wat een prachtige foto's! Jij gaat heel veel plezier beleven met je nieuwe lens, het begin is al veelbelovend!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat zijn ze toch schitterend deze mooie waterjuffers. Pracht foto's
    fijn weekend
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad Waterjuffers Marja!
      Bedankt!

      Jolette

      Verwijderen
  8. Zoiets prachtigs vliegt zomaar je tuin in! Schitterend.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Supermooie foto's! Dat oefenen lukt al goed zo te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Jolette,
    wat zijn dit leuke fotos. Heel mooie :-)
    Groetjes en fijn weekend gewenst.
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo zijn ze NOG mooier. Prachtige foto's heb je gemaakt. Groetjes, Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dit is echt genieten van je blog... prachtige foto's van je tuin, daarna die ge wel dige doosjes, vooral de laatste vind ik geweldig!! en daarna die prachtige foto's met de makrolens ... echt SUPER!! Ga je vandaag nog wat regendruppels op de foto zetten? In ieder geval een heel fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een waanzinnig mooie aanschaf, die macrolens! En je eerste fotostappen op dat gebied zien er al goed uit hoor.
    Heel veel plezier met je nieuwe lens. Ik lees dit bericht nu je net terug bent uit Frankrijk, daar heb je vast en zeker mooie foto's met de macro gemaakt.
    Ik ben benieuwd!
    Groetjes van Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  14. I dream of getting a good macro lens... but first I must buy my Canon! I am getting a Canon 70D this Christmas! So exciting. I love your photos.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter laat!
Bedankt!

Nice to see your comment!
Thanks!

Jolette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...