vrijdag 23 augustus 2013

Yupo



Verleden week heb ik een erg leuke workshop gevolgd bij The Stamping Cottage!
Eefke Moes ging met ons aan de slag met Alcohol inkt en Yupo "papier".
Wat was dat leuk om mee te maken!
En je krijgt zo'n leuke resultaten!
Thuis meteen mee aan de slag gegaan en deze kaart gemaakt.
Wat gekliederd met inkt en een stempeltje van Art Impressions....misschien kun je het terug vinden...



De kaart aan de voorkant terug gevouwen zodat je een beetje een "halve" kaart krijgt.
Om dit te accentueren nog 2 rondjes gekleurd en die versprongen en verhoogd opgeplakt.

Allemaal een fijn weekend,

Jolette


20 opmerkingen:

  1. Dat is een erg mooi effect en de kleuren zijn echt schitterend Jolette!
    Leuk dat verhoogd opgeplakte deel.
    Fijn weekend
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De kleuren, de techniek en de lay-out zijn fijn bedacht.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow ik moet toch ook maar eens op zoek naar dat yupo papier.
    Dit ziet er geweldig mooi uit!
    Groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb al zoveel leuke Yupo berichtjes gelezen maar jou kaart trok echt mijn aandacht....wow...parchtig!! Ik denk dat ik ook om ben :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nooit met yupopapier gewerkt, maar dit ziet er erg aantrekkelijk uit. Inspirerend. Erg mooi. Helemaal jouw kleuren. Groetjes, Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. was een super leuke workshop weet ik uit ervaring!!
    je kaart is heel erg leuk jolette
    het rondje erop is ook zo iets simpels maar maakt het meteen zo bijzonder!
    groetjes
    ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart en hele mooie kleuren ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er heel leuk uit. Mooie kleuren ook en prachtige kaartvorm.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow , wat prachtig zeg, ik heb juist dat ypo papier besteld en moet er zelf mee aan de slag , daar de workshops een beetje te ver uit mijn buurt worden gegeven, jouw kaart is gewoon fantastisch, heel mooi samengesteld met meerdere elemanten , heel mooi gedaan!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  10. in één woord: prachtig!
    groetjes, Evelyn

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ah, jij ook aan de yupo! Echt iets voor jou en natúúrlijk in deze kleur :) :) Schitterend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. OHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH wat is dit een juweeltje! Prachtig Jolette.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Deze had ik ook nog niet gezien, mooi!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig Jolette!!! Super mooi, wat een mooie kleurencombinatie!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter laat!
Bedankt!

Nice to see your comment!
Thanks!

Jolette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...