maandag 21 oktober 2013

Telefoon hoesje



Eindelijk een nieuwe telefoon....!
De oude die ik had, was nog een krijgertje van de postbank als je je vakantiegeld spaarde.
Was goed om te bellen en te sms-en hoor, maar ik vind het wel leuk om een beetje "Bij" te blijven en een beetje op de hoogte te zijn van allerlei nieuwe fratsen...
Nieuwe telefoon, dan ook een nieuw hoesje.
Jeanine inspireerde me om een hoesje te vilten.
Wat borduurwerk en de binnenkant gevoerd met m'n eerste gevilte lapje dat Jeanine me ooit leerde maken!


Jolette

Oh ja, voor de nieuwsgierige onder ons, we hadden weer onze jaarlijkse blogbijeenkomst met Dymphie, Anneke, Hermine en Jeanine!
Deze keer bij Dymphie.
ERG gezellig en leuk!
Anneke heeft schitterende foto's op haar blog gezet, dus als je zin hebt kun je even bij haar gaan kijken wat we gedaan hebben die dag!



5 opmerkingen:

  1. Dit is echt wel heel mooi Jolette! Supermooi borduurwerk ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kleurencombinatie, blauw met oranje. Kan je het hoesje dichtdoen?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk er ook nog erg bruikbaar!!
    groetjesineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Als ik ooit een nieuwe gsm heb maak ik er beslist zo eentje want hij is supertof en superzacht wellicht ook.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter laat!
Bedankt!

Nice to see your comment!
Thanks!

Jolette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...