vrijdag 1 november 2013

World Origami Days 2013



 Ik had een verjaardagskaartje nodig voor iemand die veel met origami bezig is.
Op Pinterest vond ik een tijdje geleden deze link: Klik
Een dahlia om te vouwen...
Erg leuk om te doen, als je de vouwen er goed in legt is The Collapse een fluitje van een cent!!!

Ik had nog papier over van dit klik doosje, dus ik heb er 3 Dahlia's van gevouwen in verschillende formaten.
Splitpennetje in het midden en klaar!




Van 24 oktober- 11 november zijn de World Origami Days
bedoelt om origami aan zoveel mogelijk mensen te laten zien en het plezier van origami te verspreiden!
Wil je er meer over lezen klik hier of  hier klik.
Ik doe een beetje mee op mijn blog...
Zou je het leuk vinden om de tag met de rode bloem te ontvangen?
Ik verloot hem onder de reacties onder deze blogpost.... 
Je kunt tot 11 nov. reageren.


 

Let's get the world to fold! 
Celebrate origami by spreading the joy of paperfolding during World Origami Days, held each year from October 24–November 11.
That's why i send to one of the people who give a reaction on this post, the red flower tag! 

you can give an reaction till 11 nov.


Jolette




10 opmerkingen:

  1. wat heb je weer iets moois gemaakt Jolette
    ik heb ze zien liggen vandaag hihi
    leuk geworden
    en ik blijf het knap en kunstig vinden dat vouwwerk!
    groetjes ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een leuke kaart heb je hier ! mooi
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gave bloem :) Dank je wel voor de link, echt een om eens uit te proberen! Enne.. ik waag natuurlijk mijn kans op zo'n fleurige tag ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik sta in bewondering voor je vouwkunsten, heel mooie bloemetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het zo geweldig hoe jij zo actief met origami bezig blijft. Ik heb het een beetje laten sloffen maar blijf het heel inspirerend vinden . Deze bloem ga ik zeker proberen , bloemen vouwen was vroeger mijn grote favoriet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw wauw wauw, meid, wat is dit toch mooi, en je weet altijd de mooiste kleuren combis erbij te kiezen, Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een toffe blog ontdek ik hier! Wauw, ik doe graag meteen mee om die prachtige tag te winnen. Origami heeft me al sins mijn tienerjaren geboeid en geloof me, dat is al lang geleden.... Ik probeer soms ook eens wat, maar dat zijn maar peanuts ivm jouw vouwsels ! Ik ga je meteen volgen ! Ook altijd welkom op mijn blogje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg mooi deze bloem op de tag!
    Toch ook eens proberen om die te vouwen bedankt voor de link!
    Natuurlijk doe ik ook graag mee hoor.
    Fijne week
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtig bloemetje!! Die met dat boekpapier vind ik gaaf!
    En verder heb ik natuurlijk eerst maar eens hier en op Pinterest op het knopje "volgen" gedrukt :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter laat!
Bedankt!

Nice to see your comment!
Thanks!

Jolette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...