zaterdag 21 december 2013

Ster



Ik heb dit jaar nog niet veel " kerst" hier op mijn blog laten zien....
Dit jaar heb ik ook maar een kerstkaart gemaakt....en die was  voor iedereen hetzelfde!
Een keer een makkelijkere weg bewandelt en niet zo'n hoge eisen aan mezelf gesteld....ook weleens prettig!

Maar verleden week had ik voor 2 vriendinnen een klein kadootje gekocht dat ik op de valreep nog even leuk in wilde pakken.




Ik vond deze klik link via Pinterest. [ even naar beneden scrollen...]
En hierdoor kon ik dus ECHT op de valreep het kadootje een leuke touch geven!




Om toch een beetje kerstsfeer te creëren, heb ik de blogbanner die Godelieve verleden jaar maakte nog eens van stal gehaald!
Die konden we verleden jaar gebruiken met een eigen invulling, vond hem zo leuk dat ik hem bewaard heb en hem nog een keer ga gebruiken!

Ga ook eens kijken bij de winterfotojacht!


De opdrachten staan nu online dus je kunt aan de slag!!!

Fijn weekend,

Jolette







5 opmerkingen:

  1. wat een mooie kerstbloem! De banner van Godelieve herinner ik me ook nog, leuk dat je die weer prominent in beeld hebt :)
    Op naar een mooi, creatief jaar met veel mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij verpakt je kadootjes wel in stijl Jolette, wow!
    En de banner is supermooi, leuk dat je die nog een keer gebruikt! Grappig met die origami kerstmannetjes.
    En die 'makkelijke' kerstkaart vind ik supermooi, bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk zeg
    en ik vind je tafereeltje hier boven aan je blog ook zo leuk!!
    gr ineke
    ps geniet lekker van je vakantie
    kom je een keertje spelen met de panpastels??

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter laat!
Bedankt!

Nice to see your comment!
Thanks!

Jolette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...